Visa ett inlägg
  (#26) Gammal
Mröff
Analfabet

Mröffs avatar

Reg.datum: Jul 2008
2008-09-11, 20:29

Citat:
Ursprungligen postat av Evert Visa inlägg
Jag har köpt ett antal nätlinnen, även nätbrynja kallad, vilket är ett riktigt snyggt och bekvämt plagg som passar såväl hemma i tv-soffan som ute bland folk. Nu undrar jag om jag kan ha nätlinne även när jag går på krogen, eller verkar det lite slappt och ledigt? Bör jag kanske fortsätta lite mer strikta kläder som min hawaiiskjorta istället? Vad gillar brudarna bäst?

Det här är delikat fråga, då nätbrynjan inte passar vem som helst. Den bärs bäst av en riktig karl.

Nätbrynjan du visar på bilden är dock en lite mer "chic" variant, och inte den stormaskiga och fettfläckiga som vi är vana vid att se i diverse filmer där WT skall gestaltas.

För att få hugg på krogen (vilket jag antar är kärnfrågan) skulle jag rekommendera den distanserade "det här trodde ni inte om en nätbrynjekille va"-stilen.

Köp den lite mer "chica" typen av nötbrynja. Håll den ren och vit. EN speciell brynja för krogen alltså. Klipp bort några centimeter av brösthåret om de hänger ut oregerligt genom maskorna. Parfymera dig noggrant med inte för mycket. Diskret. Damer är svaga för herrparfymer/rakvatten, så fråga gärna personalen i parfymbutiken vilket rakvatten som ger flest brudar. Du skall inte bara parfymera dig dock, utan ta en dusch innan.

Sedan kör du hawaii-skjortan oknäppt ovanpå. (den skall vara lite mer diskret, långärmad och inte alltför snäv).
Känner du inte...känner du inte....det blir lite Miami Vice-vibbar....och DET är inne...DET är succe.
Kör! Kör!
Unga som äldre damer kommer flockas kring dig.

Det var ovandelen. Återkom gärna om du vill ha tips på byxor, skor, ytterjacka eller frisyr.

Lycka till på köttmarknaden!

Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.

Senast redigerad av Mröff den 2008-09-11 klockan 20:35.
Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat