Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Jag är för närvarande väldigt frustrerad. Vet en jäkla bra flygincidentssida där fackfolk är inne och skriver. Men kommer inte på url:n...
Där hade de löst haverifrågan ang. Olympia-planet utan tryckkabin mycket lång före haverikommissionen.
|
Otroligt. Jag är tokimponerad av dig. Vilken koll!



