Ämne: Flygtråden
Visa ett inlägg
  (#114) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-21, 16:21

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Berätta!

Som jag kommer ihåg det var det väl en pilot som bara råkade åka med i kabinen, som rusade in i cockpit och också hjälpte till.
Vad jag förstår bröt den gamle Rasmussen ihop tämligen direkt och blev apatisk. Snubben som kom inspringande och andrepiloten är de verkliga hjältarna; andrepiloten flög planet och snubben spanade lämplig landningplats för att sedan skrika hastigheter och annat matnyttigt medan Rasmussen grät och bad till Gud.

Typ. Det är vad jag fick höra av mina kontakter på den tiden det begav sig, men jag vet inte om det stämmer till 100 %.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat