|
2008-08-09, 18:24
Jag jobbade som springvik hos en rörelsehindrad kille och fick låna hans permobil så jag och en annan som jobbade med samma sak, han hade också en lånad permobil, körde race i slottsbacken i Uppsala. Det var skiiiiiiiit kul. Det roligaste var nog att vi kunde resa oss obehindrat ur permobilerna och gå därifrån.
|