Ämne: Eu-moppar
Visa ett inlägg
  (#30) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-08-09, 14:32

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
En sådan här vill jag ha. (hjälmen alltså)
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Classic-Dekor/SubProducts/34311-2832845-1





Eller:

http://www.samsmotor.se/hjalmar.htm

CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat