Ämne
:
Eu-moppar
Visa ett inlägg
(#
28
)
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-09, 14:03
Citat:
Ursprungligen postat av
Torsten
Jaha vilken kör sjunger du i då?
Sluta vara så off topic!
Sjunger i min egen kör...inte en jävel som vill höra mig sjunga.
På tal om det kanske NÅGON ska starta en sång-tråd? "Här sjunger vi?"
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår.
"
Svimfärdig
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Svimfärdig