Ämne: Eu-moppar
Visa ett inlägg
  (#28) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-09, 14:03

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Jaha vilken kör sjunger du i då?
Sluta vara så off topic! Sjunger i min egen kör...inte en jävel som vill höra mig sjunga.
På tal om det kanske NÅGON ska starta en sång-tråd? "Här sjunger vi?"


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat