![]() |
kvinnor gillar män, män gillar män
Det går inte att ha omröstningar i teve. Folk röstar med genitalierna (dvs kvinnor röstar på män, män röstar också på män). Alla kvinnor åker ut. Det krävs att en kvinna är *estimerar mellan tummen o pekfingret* sisådär 30-40% bättre än en man för att hon skall få samma bedömning. I teve finns ingen möjlighet att uppträda "bakom skynket" som i provspelningar för symfoniorkestrar, eller i uppsatsbetygsundersökningar.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article3846844.ab Så, låt nu kvinnohatet flöda... :crybaby: |
Nu är jag ju nu inte så förtjust i Josefin Sundström, men varför åkte Anki Edvinsson och Owe ut...:mad:
|
Citat:
Påminner skrämmande mycket om karriärer i arbetslivet. |
Japp...jag röstar på de jag är förtjust i och som är bra.
Tony Irving tycker jag är rolig men kass på skridskor, i min värld skulle han åkt ut för länge sedan. Att de man är likgiltig inför skulle få vara kvar, är jag nog inte beredd att instämma i. I karriär i arbetslivet kommer det in en massa annan trams än att vara förtjust/kompetens. Det kommer in hot om positioner, formbarhet etc etc. När det gäller teveprogram röstas det nog mer med hjärtat. Däremot är nog män med bastupatriarkala och dunkar varandra i ryggen, men undrar om de röstar i Idol/Stjärnor på is etc..:hmm: De kan inte göra det, då skulle de nog rösta |
Jag har aldrig röstat i något tv-program. Men vilka som blir mina favoriter vill jag nog ändå tro baseras på talang/utstrålning.
I idol var det ju t.ex två tjejer i finalen, i år skulle jag tippa (lmed hjärnan och hjärtat) att det blir en uppgörelse mellan Alice och Kevin, där troligen Kevin går segrande ur kampen. |
Jag hoppas också på Alice och Kevin, men tror faktiskt att Kevin vinner för han har varit stabilast och bäst under hela tävlingen. Enda minus är att det är så mycket "latinosmöris" över honom.
|
Med tillräckligt stora pattar åker ingen kvinna ut. :cool:
|
Jag har aldrig röstat i något tv program.
Men överlag har jag en tendens att föredra manliga artister. När jag räknar upp mina favorit sångare är 8 av 10 män. Det blir ungefär samma resultat med skådespelare. Så jag tror topic stämmer. |
Det känns skönt att vara på den bättre sidan. :peka:
|
Jag vägrar att operera till mig en kuk för att bli accepterad..:nono:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson