![]() |
Vad titta på TV?
Jag tittar nästan aldrig på TV, men ibland så ligger jag i sängen och slötittar.
Har ni förslag på något man kan se förutom 2 1/2 men eller simpsons som är det enda som verkar finnas på mina kanaler :whistle: Jag har boxer Finns det någon bra serie nu? Gillar lost, men det dröjer än |
Nä du har redan hittat de två som är nåt att ha.
*har också boxer grundpaket* |
Det finns i princip inget värt att se på TV. Om man ska offra sig är det dock CSI på måndagar på femman och Brottskod försvunnen på lördagar på ettan som gäller. Och så ABC-nytt ibland. :)
|
Ingenting på "tvåan"? Det finns nog mycket att se där... :p
5:an visar en ny science-fiction-serie, kallad "Fringe". "Heroes" är grym också, även om den andra säsongen intar har börjat än. Sedan har vi "Cold Case" på 9:an, "Stargate Atlantis" på 6:an, och "House" på 4:an. |
Law & Order CI och Law & Order SVU! Bra saker. Som start. Fyller på när jag orkar. :)
|
Law and Order SVU :heart:
Jag är kär i Christopher Meloni det har jag varit enda sen han var gay och hånglade i OZ. Sen är det bra handling och så också.:skamsen: Spoiler:
Spoiler:
|
Du o jaaa Mirre... du o jaaa... :proud:
Meloni + OZ = :drool: :devil: Klart den bästa serie som jag sett. EVVAH! |
Tankar OZ som en idiot nu! Ska ha en orgie!
Hmm jag är helt betuttad i Vincent D'orororororfirirro nu. :skamsen: Sitter och...märker att jag flummar iväg när jag kollar på Law&Order CI nu. Tänker mer på hur hans händer ser ut och hur det skulle kännas att... Men iaf! Bra serie och bra karaktär. Robert Goren. :) Helt jävla hjärntvättad eftersom dom visar ett antal avsnitt per natt. Lackar som FAN om det är "MrBig" istället för min Goren. Så gör man bara inte! Sabbar min kärleksstund...ffs. Gillade Cold Case med men missar det alltsom oftast. Man ska orka kolla upp när serierna går och det är överkurs. |
Visst är det irriterande när det är den där töntiga Big i stället och hans mesiga partner.
Kommer du i håg att Gorens partner var med i OZ ett tag hon blev avrättad efter det att hon hade fått barn. Åh OZ du kommer att drabbas av kåtsslag i soffan. |
Citat:
Nej? Inte ett minne! Lär få se det sen... Intressant. Det är f.ö många från Oz som är med i L&O, lite kul att se dom igen. LÄTT att jag kommer att få...hoho...ser fram emot det. Saknar det där savande och slafsandet i soffan. :evillaugh: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson