![]() |
Skönhetsmedlets mysterium.
Jag har just köpt en nagelförstärkare från Sally Hansen - Nailgrowth Miracle.
Där står det att om jag stryker på det en gång varannan dag så kommer naglarna växa 30% snabbare och blir starkare. Det jäkliga verkar vara att det funkar. Hur sjutton kommer det sig? |
Är det testat på Plingelinginstitutet i Düsseldorf, månne? :unsure:
|
Jag tror inte alls det funkar. :tjurig:
Dina naglar skulle växt snabbare nu i vilket fall, eftersom kroppen ackumulerat d-vitamin under den ljusa årstiden. Vänta bara till i mars, så skall du få se hur snabbt dina naglar inte växer.... |
Näähee du inte om hon använder nagelförstärkaren från Sally Hansen
ihop med nagelförstärkarvantar från Helly Hansen då kommer hon inte ens hinna att bita dem även om hon blir jättenervös:D |
Måste man prova...käckt med ett medel som får naglarna att växa 30% snabbare...så man kan bita på dom oftare :)
|
Japp..
nu har jag fått reda på att produkten innehåller en farlig kemikalie som gör att naglar blir hårdare. Formaldehyd...låter fräsigt va..:cool: Nästa produkt att undersöka, tack! |
Citat:
|
formaldehyd är ingen fara man blir lite skitnördig bara om man käkar för mycket...
sen tror jag du är i gott sällskap , var det inte någon död kändis pitt som låg i sånt, napoleon kanske ? lenin balsamerades i formaldehyd tror jag |
Det verkar perfekt. Långa naglar och rejält bajs...:)
|
Citat:
Fast det var bara en sjögurka. Typ. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:16. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson