Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Vacker och fattig eller rik och ful? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=294)

Torsten 2008-07-30 20:56

Vacker och fattig eller rik och ful?

Visst kan man vara både vacker och rik och vice vers. Men om ni får välja endast mellan två alternativ vad väljer ni? Själv väljer jag rik men ful för är man rik har man råd med en bra plastikkirurg.

Ulvena 2008-07-30 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 7638)
Visst kan man vara både vacker och rik och vice vers. Men om ni får välja endast mellan två alternativ vad väljer ni? Själv väljer jag rik men ful för är man rik har man råd med en bra plastikkirurg.

Jag tänker inte så, en snygg person som är dum i huvudet attraherar inte mig.
Jag vill ha en snygg, rik och smart kille, helt enkelt.
Måste jag välja mellan de två alternativ du ställer upp tar jag nog också hellre ful och rik faktiskt.

Gullan 2008-07-30 21:11

Jag väljer som Ulvena, obscent rik och ful karl och så kan jag själv vara snygg och fattig. Indirekt är då bekymret ur värden för min del. :proud:

LillaLasse 2008-07-30 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 7641)
Jag väljer som Ulvena, obscent rik och ful karl och så kan jag själv vara snygg och fattig. Indirekt är då bekymret ur värden för min del. :proud:

Men bara indirekt.:kaffe:

Gullan 2008-07-30 21:22

Citat:

Ursprungligen postat av LillaLasse (Inlägg 7643)
Men bara indirekt.:kaffe:

Förvisso. Men eftersom den obscent rike och fule mannen också är oerhört generös är det indirekta endast en smärre bisak. :cool:

Just nu skulle jag kunna sätta sprätt på i runda slängar en miljon. Ett litet purte vid Dalälven skulle vara så jävla rätt!

LillaLasse 2008-07-30 21:23

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 7649)
Förvisso. Men eftersom den obscent rike och fule mannen också är oerhört generös är det indirekta endast en smärre bisak. :cool:

Kvinnor.

:D

Gullan 2008-07-30 21:25

Citat:

Ursprungligen postat av LillaLasse (Inlägg 7652)
Kvinnor.

:D

Såg du min tillägg? Du är välkommen när det har blivit verklighet.

Miriam 2008-07-30 21:26

Jag säger som de andra kloka damerna om jag vore fattig men enormt vacker skulle jag gifta mig med någon gammal miljärdar i rullstol.

Efter en lämplig tidsrymd råkar han falla ner i poolen och vips är jag både vacker och rik.

Gullan 2008-07-30 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Miriam (Inlägg 7655)
Jag säger som de andra kloka damerna om jag vore fattig men enormt vacker skulle jag gifta mig med någon gammal miljärdar i rullstol.

Efter en lämplig tidsrymd råkar han falla ner i poolen och vips är jag både vacker och rik.

Man kan sätta dem i drag efter den dagliga duschen också => lunginflammation => sex feet under.

CodeMAN 2008-07-30 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av Miriam (Inlägg 7655)

Med "lämplig tidsrymd" menas det nog "precis efter ha haft sex"... Tror inte att han skulle klaga då... :innocent:

Rik och ful vill jag vara, allt har ett pris. Liksom. Funkar det inte så kan jag skylla på min fulhet.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson