![]() |
Nu kan du begravas med stil
Precis vad vi längtat efter. Ett företag erbjuder personligt designade likkistor så det är bara att välja sin favorit. http://www.creativecoffins.com Själv tvekar jag mellan en Ipod eller en chokladkartongkista. Vilken är din favorit?:innocent:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Fast går det inte att ändra själv, om man gör det inom en timme? För att hålla topic, jag bryr mig inte hur de anhöriga gör, lägg mig i nåt bara. Jag vill bli bränd och lagd i en minneslund, om de efterlevande vill något annat är det okej med mig. |
Citat:
Vill också tillägga att kistorna görs bredare nuförtiden, eftersom vi är så feta.:skamsen: |
Chokladen eller den leopardmönstrade skulle jag välja.
Men jag gillade den med spritflaskan den är ju perfekt om man ska begrava en släkting med alkoholproblem. |
Går det att få en klassisk blanksvart med nästan vulgärt krusidulliga handtag och rött foder?
|
Såklart denna:
Spoiler:
|
Helst vill jag bara imploder eller explodera...men ska jag ligga i en trälåda så får det bli nåt med något obcent motiv. :p
|
Citat:
Jag vill ha en bild på mig där jag blir tagen av dig bakifrån. Det är (obscena)-grejer det... :yes: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:32. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson