![]() |
Vem stoppar in kärnor i oliver?
Jag köpte oliver idag och när jag kom hem visade det sig att någon stoppat in kärnor i dem :mad:
Då passade jag på att läsa det finstilta och jodå, där stod det att oliverna innehåller kärnor. Jag brukar alltid köpa oliver utan kärnor, det är väl en självklarhet. Vad är det för idiot som lägger ned så mycket tid på att stoppa in kärnor i oliverna innan de säljs? :tunga: |
Göran Greider, kanske? :unsure:
|
Citat:
Nu blir det en insändare till Dalademokraten! |
Jag brukar faktiskt springa på Göran ibland, senast var det på Mackedonken. Han ser minsann ut att vara typen som skulle kunna tänkas roa sig med dylika tilltag. :unsure:
|
Den stora frågan är väl vad det är för idiot som köper och dessutom ÄTER oliver? :blä:
|
Citat:
|
när jag för några år sen slutade att röka så fick jag olivnojja
har aldrig ätit det tidigare och de gånger jag smakade så var det bläääää nu styrde stegen mig till ica hyllan och tre burkar oliver med vitlök och med pimento och en burk med chili jag kunde faan inte sluta äta det och nu snaskar jag det som godis oliver med kärnor är oftast jävligt goda om man låter bli att äta kärnorna :rolleyes: sitter man på en balkong kan man sula iväg dem på folk och få sig ett litet fniss... kalamata oliver är nam nam |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
De urkärnade smakar ju ingenting. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson