![]() |
Bara jag som tycker att det var bättre förr?
Kommer någon numera i närheten Abbas ljuva sound? Eller ens når upp till fotknölarna på den underbara Marienne Faithfulls alster? Fan nu har jag nog snöat in mig rejält men visst var det bättre förr?
|
Citat:
Så det så. |
Your emotions are obsolete.
Bow down! |
Citat:
|
Jag förmodar att ca tio år utgör denna väldiga chasm emellan våra respektive smaker. Jag är född sjuttio och är tokig i allt som har med robotar att göra. Du har nog ett decennie på mig skulle jag tro, och har dina musikaliska och kulturella rötter i en mer analog tradition. Dock tycker jag att det är lite förstockat att låta ens nostalgiska känslor förblinda en så att man inte ser den utveckling som alltjämt sker, i alla musikali9ska genrer.
Du kanske gillar rock, eller pop? Sänd ut känselspröten i den konterporära kulturosfären så kanske du hittar guldkorn framförda av aktuella artister som delar dina preferenser men har fört de gamla representanternas uttrycksformer vidare så att de blir aktuella i vår samtid? |
Vissa saker var bättre förr. Men nog är Robyn bättre nu än då.
|
Ja den tösen har verkligen utvecklats till sin fördel. Från pinsam whigger till världsstjärna.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:57. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson