![]() |
Den där känslan efter en bra film
Visst är den lite magisk och får oss att åtminstone tillfälligt glömma våran ofta eländiga verklighet? Någon som vet bättre kanske kan förklara vad jag menar?:kaffe:
|
Jaa, jag ska erkänna att jag blev en aning tårögd efter att jag såg den i övrigt gräsliga Mamma Mia-filmen. Det blev så lyckligt att jag liksom drogs med i stämningen. Trots Streepan. :skamsen:
|
:peka:
|
:lol:
|
Om det är mig ni garvar åt så kan jsg berätta att det värsta är att det är sant. :skamsen:
|
MammaMia var ju bra!!! Tyckte jag och jag får en må-bra-känsla av den och Meryl var ju hur bra som helst i sin roll.
Har det med åldern att göra tro?:unsure: Jag gillade den, min dotter gillade den alltså kanske den bara passar gamla och unga och alla mellan de åldrarna tycker den är dålig? Kan det vara så? Sen, för att hålla topic, så får jag sällan den där känslan för filmer, däremot kan den uppstå när jag läst ut en riktigt bra bok. |
Enda bra känslan jag kan komma på rakt av är efter porr. :skamsen:
Mamma Mia har jag inte sett och jag vägrar se den med. Iofs hade jag en bra känsla efter Shrek-filmerna...hahahaa. Dom var rooooliga. Men djupare än så vetefan. |
Citat:
:love: |
Det heter ju feel good-filmer inte för inte. Jag säger bara Pretty Woman... :heart:
Och Christer, jag tycker att det är helt okej. :support: |
Citat:
Tror inte det har med åldern att göra. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson