![]() |
Polisens nya image
Det började med uttalanden om "apajävlar" som skulle steriliseras av poliser i Malmö. Timbuktu har kalllats "halvfabrikat" av piketstyrkan i samma stad. Nu kunde "apajävlar"-poliserna inte åtalas eftersom domen mot pastor Åke Green satt standarden, så nu är det fritt fram med hets mot allt möjligt tom av poliser.
Idag görs det stora avslöjandet att hårda piketpoliser poserade nakna med sina tjänstevapen, tillsammans med en manlig strippa på en avslutningsfest. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4360036.ab Håller vi på att få en främlingsfientlig, vapenfetischistisk gaypolis i detta land? http://www.elisanet.fi/roni.vuori/GayPolice.gif |
Ääääh, det är lite på modet just nu att gnälla på polisen. Och det är ju rätt tacksamt, eftersom de tyvärr bäddar för det rätt så bra själva.
|
Det står ju Sven på honom! :o
|
Citat:
Nu är polisen i hetluften igen. Citat:
|
Citat:
:skamsen: |
Det enda jag ev. skulle kunna tänka mig efter ca 3.0 promille är att posera naken med den manliga strippan. :skamsen:
Skulle nog däremot vakna upp dagen efteråt med lite ågren, och fundera på om det verkligen var nödvändigt. Speciellt som spektaklet filmades in. |
Menade det där med den påtände mannen som de använde för att spela in en födelsedagshälsning. :p
|
Skitskoj födelsedagshälsning!
Psykfall är för lättkränkta nuförtiden. |
Tycker ni verkligen det var roligt eller är ni ironiska :unsure:
Jag tycker inte det var kul och att försvara sig med att han gjorde det frivilligt känns jävligt märkligt. Polisen ska väl hjälpa folk och förhindra brott och inte håna sjuka och drogpåverkade människor. Det känns som om det allt för ofta är as med taskig människosyn som blir poliser och jag hoppas innerligt att jag aldrig behöver bli "hjälpt" av såna svin |
:blush:
f'låt jo jag tycker det är kul Jag gör dock skillnad på psyksjuka och drogpåverkade. Skulle aldrig tycka ett sånt skämt var kul om det varit en psyksjuk. Fi donc :pippi: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson