Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filmtajm och tevesoffan (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=18)
-   -   snyggaste kvinnliga tv-kocken (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1040)

Mröff 2009-01-20 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 35467)
Vad gör hon med pepparkvarnen?

Vrider på den tre gånger...:trist:

Den är nog däremot nära 12 tum med stor omkrets.

Sven Hedin 2009-01-20 14:55

Schysst! Jag gillar... välkryddad mat.

Miriam 2009-01-20 16:27

Alltså det står mellan Leila och Nigella men det får bli Nigella.
Leila känns lite för präktig.
Men Nigella kan nog tänka sig lite kinky matsex.

tokyo 2009-01-20 16:28

Den där Monika har jag aldrig hört talas om och hon Laila är ungefär lika het som Alice Bah. Det stod mellan Nigella och Tina, och i slutändan vann Tinas ärtighet över Nigellas chokladätande i sängen. Hon ska vara så jävla sensuell hela tiden. Tina däremot, kan man nog charma på en explorerfylla.

Jag röstar alltså på Tina.

Gullan 2009-01-20 19:48

Jag gillar inte Nigella alls. Hon kletar för mycket med maten och så låter hon sina snoriga ungar dyka ner i byttorna och hjälpa till med smutsiga händer.

Nej, Leila blir det för min del.

Sven Hedin 2009-01-20 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av tokyo (Inlägg 35477)
Den där Monika har jag aldrig hört talas om och hon Laila är ungefär lika het som Alice Bah. Det stod mellan Nigella och Tina, och i slutändan vann Tinas ärtighet över Nigellas chokladätande i sängen. Hon ska vara så jävla sensuell hela tiden. Tina däremot, kan man nog charma på en explorerfylla.

Jag röstar alltså på Tina.

Chokladätande i sängen... Jag förstår hur du resonerar kring Tina och vodkan, och med mina preferenser så kan jag egentligen inte annat än att ryckas med i detta läckra jordnära scenario, men kinky chokladsex i sängen alltså... det är annat än vanilj det du... Men njaaaae, sen Tinas tandreglering så håller jag hårt på Nigella.

Tänk en brödpensel och en skål med lagom varm ischokladsmet, en sprits och kanske en ask med Klineex på nattygsbordet.

Ulvena 2009-01-20 22:53

Jag röstade på Nigella, trots att jag inte gillar att hennes hår är för nära maten men hon är snygg, utan att vara mager och hon lagar god mat.
Jag påminner nog om henne under själva matlagningen (förutom håret då), jag gillar att laga mat och är inte så noga med måtten utan gör lite som jag vill och ja, jag lagar god mat. :)

Christer 2009-01-21 00:18

Nigella friterade Bounty samt kokade skinka i Coca-Cola i ett program. Jag klarar inte av att se henne efter det. :no:

Gullan 2009-01-21 07:48

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 35554)
Nigella friterade Bounty samt kokade skinka i Coca-Cola i ett program. Jag klarar inte av att se henne efter det. :no:

Koka skinka i Coca-Cola är underskattat men den friterade Bountyn kommer också jag ihåg. Vidrigt.

Vänlige Viktor 2009-01-21 09:00

English muffins för mig.
Har aldrig gillat muffins, men undantag finns.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson