Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Övrigt (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Vi gnäller på elaka företag (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1237)

Christer 2009-04-05 22:22

Vi gnäller på elaka företag
 
Här tänkte jag dela med mig av mina hatobjekt bland företag. Anslut er gärna med en motivering.

Till att börja med:

SWEDBANK: Jag fick en återbetalning av pengar på en försäkring härom veckan. År 2009 skickar Swedbank ut en avi på papper, som de kräver 20 kronor för att lösa in på sitt egna kontor! :thumbdown:

Christer 2009-04-08 22:25

Idag vill jag gnälla på Storstockholms lokaltrafik, vanligen kallat SL, för att de inte har några ordningsvakter när det behövs.

Jag tvingades sitta i en oändligt lång tid och lyssna på ett UFO till person som höll en högljudd monolog med sig själv på pendeltåget. Gubben var förmodligen hög som ett hus och förpestade tillvaron fullkomligt. :thumbdown:

CodeMAN 2009-04-08 22:46

Coop Konsum, utan tvekan.

Butiken i närheten, förutom höga priser, hade en del varor som hade gått ut (bäst-före-datumet). Jag brydde mig inte avsevärt, tills nyligen då jag råkade köpa ett 6 månader gammalt te. Det blev ett j-a liv, eftersom de hade dessutom felaktig prislapp på hyllan.

Och igår hade de en massa folk med texten "Coop butiksupport" på ryggen som skannade ALLA varor i butiken, och rensade förmodligen alla utgångna. Power to the people, duh! :rolleyes:

Christer 2009-04-15 22:46

Nu är jag sur på Högskoleverket. Nog för att man kan tänka ut med i princip vilken kroppsdel som helst att det är många som är inne på www.studera.nu idag, när det är sista ansökningsdatum för höstterminen. Men det hjälps inte. Det är segt som fasen. :mad:

Kickan 2009-04-16 06:23

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 42221)
Coop Konsum, utan tvekan.

Butiken i närheten, förutom höga priser, hade en del varor som hade gått ut (bäst-före-datumet). Jag brydde mig inte avsevärt, tills nyligen då jag råkade köpa ett 6 månader gammalt te. Det blev ett j-a liv, eftersom de hade dessutom felaktig prislapp på hyllan.

Och igår hade de en massa folk med texten "Coop butiksupport" på ryggen som skannade ALLA varor i butiken, och rensade förmodligen alla utgångna. Power to the people, duh! :rolleyes:

Jag vill gärna gilla Konsum och handlar ofta där. Men en grej de tydligen aldrig kommer att komma till rätta med är kundattityden. När det gäller klagomål kan de aldrig bete sig modernt, som de andra kedjorna. Nä då kommer gamla Sovjet fram.

Christer 2009-10-29 09:59

Telia - skitföretaget i fråga har slängt på mig ett abonnemang med Telesvar, något som jag aldrig någonsin ens på fyllan har varit intresserad av att ha. Fy fan vad sur jag blir. :mad:

Christer 2010-01-20 00:27

Jag vill spy lite på SL. En av deras bussar stänkte ner min bil på Essingeleden idag. :mad:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson