Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Övrigt (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Saker jag saknar... (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1498)

Mröff 2009-12-08 19:30

Saker jag saknar...
 
Kom just på att jag saknar att ha träslöjd.

Vi hade en pervers lärare med ett långt skägg. Det ryktades att han var en sexdåre och försökt tafsa på en manlig elev.

Fan, vad jag saknar att få svarva och bränna in mitt namn med lödkolv på träbitar.

CodeMAN 2009-12-08 20:02

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49858)
Fan, vad jag saknar att få svarva och bränna in mitt namn med lödkolv på träbitar.

Det går ju att ordna, alla mäns våta dröm Clas Ohlson säljer en såndär lödkolv... :yes:

Kickan 2009-12-08 20:33

Funderat på att bli tatuerare mröff? :)

Christer 2009-12-08 22:04

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49858)
Kom just på att jag saknar att ha träslöjd.

Vi hade en pervers lärare med ett långt skägg. Det ryktades att han var en sexdåre och försökt tafsa på en manlig elev.

Fan, vad jag saknar att få svarva och bränna in mitt namn med lödkolv på träbitar.

Det här är intressant. Min klass hade också en pervers träslöjdslärare. Han gillade flickorna i klassen.

Har vi en tendens här? :detektiv:

Fortune 2009-12-08 23:24

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49861)
Det här är intressant. Min klass hade också en pervers träslöjdslärare. Han gillade flickorna i klassen.

Har vi en tendens här? :detektiv:

När jag gick i mellanstadiet hade vi en urkass träslöjdlärare, han gillade inte folk alls. Allra minst barn.

Christer 2009-12-09 00:11

Ibland saknar jag lumpen. Det var inte speciellt kul då, men det var en rätt sorglös tid.

Mröff 2009-12-09 00:21

Att sakna lumpen verkar lite konstigt. Det har jag aldrig gjort.
Att åka och hälsa på kompisens kille som var malajer och sitter och vaktade flygplan medan han tittar på p-rulle.
Det klarar jag mig utan...pust!

ps: jag fick först körkort och var chaffis till sådan dårskap.

Christer 2009-12-09 00:26

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49872)
Att sakna lumpen verkar lite konstigt. Det har jag aldrig gjort.
Att åka och hälsa på kompisens kille som var malajer och sitter och vaktade flygplan medan han tittar på p-rulle.
Det klarar jag mig utan...pust!

ps: jag fick först körkort och var chaffis till sådan dårskap.

Jag tyckte inte att p-rullar var kul ens på den tiden. :tunga:

Fortune 2009-12-09 00:48

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49870)
Ibland saknar jag lumpen. Det var inte speciellt kul då, men det var en rätt sorglös tid.

Det gör jag med. Inte för att jag har gjort lumpen men jag jobbade på ett regemente under några år. den tiden saknar jag.

Svimfärdig 2009-12-15 06:48

Verkar som att många träslöjdare är perv. Mina 2 var det fast i olika grad. Den ena blev jag smått förälskad i och vi pussades. Den första var mer i Mröffs lärares stil.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:48.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson