![]() |
Kändisspotting
Ingen riktig skvallerhörna utan att vi redovisar vilka kändisar vi sett. Gärna smaskiga detaljer. Ni kanske tom har kn**lat med en kändis...:w00t:
Lokalkändisar är också av stort intresse. Allt skall upp på bordet. Gårdagens skörd: Peter Wahlbäck på "gäddbaren" på Sturehof. Har bildbevis som kommer publiceras när bilden trillar in i min mailbox. Karl sprang omkring på sina styltiga ben och sade att "det sög". Såg hög ut, men iofs verkar han jämt ge ett något uppskruvat intryck. |
Jag såg Stig från ICA-reklamen häromdan. Han satt i en silverfärgad BMW och väntade på att det skulle slå om till grönt ungefär i höjd med Lundby Bil. Jag vet inte om han gjorde någonting snaskigt, men han kan ha petat sig i näsan.
|
Jag åt frukost med samme ICA-Stig på Södra berget för precis ett år sedan. Han var mest intresserad av morgontidningen och sin rostade med marmelad.
|
Visste ni att det är han som sjunger här?
|
Bor ICA-Stig i Götet eller var han på avvägar?
|
Ingen aning, men mycket talar för att han bor i *****... Den gamla proggaren.
|
Ja, tänk att ICA-Stig gått från Progg till kommersialism.
|
Ja, och se hur det gick för Jörgen Lantz och Hans Wigren... Ingenting är sig likt.
|
Det är som den gamla kommunisten Gijjoo.
Han ser fö bisarr ut. Karln är liten, men har världens största huvud och ett platt bakhuvud. |
Han har dessutom uppseendeväckande korta armar vilket rimmar dåligt med Eriks Pontis simmarskills och räckvidd.
|
Jag var på liten Marcus Starberger-tillställning häromkvällen med Henrik Järrel, Thabo Mbeki, Josef Fares och lite andra skådisar och halvkändisar som jag nu glömt av eller inte kunde namnet på. :)
|
Ojoj....här har vi en på forumet som står på inbjudningslistorna hos festfixarna. Nu kan det komma fram snaskigheter.:tihihi:
|
Citat:
Det är ju en sak att få inbjudningar och en annan att gå dit. Så det blir nog inte så mycket skvaller. :kaffe: |
När jag var på Willys och handlade för några veckor sen så såg jag en tjej som verkade bekant. När jag kommit ut ur affären kom jag på att jag kände igen henne från en erotisk film jag såg för ett tag sen sen. Vet inte vad vare sig tjejen eller filmen heter men jag minns iallafall att hon sög av två killar i en skåpbil.
Guillou ska förresten vara 174 cm lång, det har han åtminstone påstått själv. Han ska dessutom vara en hejare på armbrytning, även det om han får säga det själv. |
Janne Lucas Persson, ni vet växeln hallå hallå har vyssat mig till sömns när jag var liten.
Sedan har Loffe Carlsson rökt hasch med min pappa. Min pappa blev förskräckligt illamående men började rita väldigt udda teckningar som tydligen skall finnas bevarade. |
Jag har varit på en studentmiddag där Lena Olin och Lasse Hallström också var gäster.
|
Men hallå!
Är detta en Jag mötte Lassietråd eller? Isåfall. Trollkarlen Truxa drog ner brallorna på mig när jag var runt 10-12 år. Den jäveln. Skönt att fanskapet är död. :yes: |
Det är roligt med mer aktuell kändisspotting. :D
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hade du gömt en kola mellan skinkorna under en föreställning, eller försökte han pedofila dig? |
Citat:
Sen stötte jag ju på Björn Ulveus och Krister Henriksson på Konsum för bara ett tag sen. Så..... :D |
Jag har suttit framför Alice Timander i sällskap med Kjell-Henry på en musikalpremiär... :tunga:
Kjell-Henry pratade under föreställningen. Det gick inte att ta miste på den rösten. Efter det kallpratade vi med varandra, och Alice rekommenderade en bra restaurang. Benny Andersson och massor med andra kändisar var också där. Men Alice och Kjell-Henry var störst. |
Citat:
|
Jag hamnade brevid Per Unckel en gång när jag skulle flyga från Stockholm. Först så märkte jag det inte, men han smaskade och surplade nåt så förbannat så jag var tvungen att vrida på huvudet och kolla vad det var för en. Det var han...
|
http://www.qx.se/nyheter/bilder/2005...0203100559.jpg
Undrar vad som hänt med Kjell-Henry sedan Alice gick ur tiden...:unsure: |
Vem fan är det? Ingemar Mundebo? Är han gay?
|
Citat:
Kjell-Henry är en GIGANT. |
Aha! Han med Vasakronan. Men medge att han är lik Mundebo.
|
Citat:
Tänk om man fått vara på samma tillställning som Mundebo..:w00t: |
När ni säger det så...
vart har Mundebo tagit vägen. Han försvann när K-H dök upp. :detektiv: |
Jag har ringt till Kjell-Henry en gång tiden och pratat pensioner.
Det var skitjobbigt jag ville hela tiden be honom säga dra in magen britta så jag kommer förbi och fram. Eller hur det nu var. |
Citat:
|
Sist jag var på opera satt jag mitt emot fd talmannen Björn von Sydow. Han hade en kvinna som var betydligt yngre än än honom. En älskarinna antar jag...:w00t:
Ingen som kn**lat en kändis...någon? |
Kjell -Henry hade ett matlagningsprogram på UR-akademien för några år sedan där han lagade pannkakor och annan husmankost.
När jag ringde honom var han kock på att dagis i Stockholm så det är väl inte helt omöjligt att mundebo blev Kjell -Henry någon gång i början av 2000-talet. |
Men...varför pratade du pensioner med Kjell-Henry?
|
När min yngste son var liten jobbade jag i ett par år med telemarketing kvällar och helger så att han inte behövde börja på dagis så tidigt.
Jag sålde pensioner åt SPP och teleabbonemang åt Telia för det mesta. Men jag satt även på kortare projekt åt Röda Korset och IOGT bla. Jag har pratat med massor med kändisar. Sen finns det nog få människor på denna jord som gjort bort sig så ofta som jag. |
Jo, knullat...men ingen stor kändis. Dom är kända inom en mindre grupp folk. Musiker. Namedroppa är ingen vits för det är inte många som känner till dom.
Och jo, en STOR kändis med. Men nej... Fyfan. Träffat kändisar? Men det är massa år sen så det gills knappt längre. :) |
Citat:
Jag var faktiskt en kändis när jag DJ:ade, har t o m legat med tjejer som inte visste mitt namn. Jag var "....-klubbens DJ!"... Dvs. ett sexobjekt, ingenting annat. :\ |
Alla som någonsin pysslat det minsta med musik vet hur lättraggat det är då, kvinnor blir till skökor på fem sekunder.
Varför är det så? Jag kan inte tänka mig att en man skulle lägga upp sig så, kanske på sin höjd gå fram och ta i hand och säga tack för konserten och hej jag heter Mats. Fast Josefine kanske, då. Hon är rätt het. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:54. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson