![]() |
Irritationsobjekt på teven.
Nu är jag skitirriterad på Josefine Sundström i Stjärnor på is. :tunga:
Maken till att ta ett plojprogram på för stort allvar, leka isprinsessa vid hög ålder och att inneha noll självdistans. http://gfx.aftonbladet.se/multimedia..._j_772208b.jpg |
Ensam fittmamma söker. Den där lilla jävla...mörka med skallen på bröstkorgen. Eller nästan iaf.
Hmm ja fan finns en massa jag stör mig på men jag tittar inte på skiten. :) Lagom less på den mesta skit som kommer nu. Vad fan är "Stor i Japan" för skit? Och "Hål i väggen"? "Singing Bee"? HAAAAAAAAAATA! Åååh så mycket skiiiiiiiiiiiiiiiiit! :mad::unsure::yawn: |
H*n var smart den där som kom på avstängningsknappen. :kaffe:
|
"Hål i väggen" Det låter nästan som det skulle kunna vara nån scen ur en p-rulle :unsure:
|
Dom har såna uppe i böglabyrinten på Wandas.
|
Citat:
|
Vem har sagt att det inte är skoj att irritera sig på folk på teve. Jag skulle vilja påstå att det är ett stort nöje.
|
Citat:
Perfekt när man har PMS. Mycket bättre än att pissa ner nån man känner eller sura på någon som inte förtjänar det. Eller när man bara vill gnälla av sig. Me like. Inte sällan TV:n får sig en skopa... MOGET! Nej men förjävla skönt. |
För närvarande är jag irriterad på alla vinjetter som tevekanalerna konstruerat till det amerikanska presidentvalet.
Softat, vita huset, amerikanska flaggor och ankare med namn som vänder sig mot kameran. Hallåååååååå....Claes Elfsberg som stoltserar i en vinjett som tagen ur en såpa typ Dallas.:rolleyes: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Iaf EN förklaring. Fan irriterar du dig på då? :unsure: Och rätt att vänta iofs, ovärt att sitta och vara irriterad bara för att.[/quote] Inte så mycket faktiskt. Jag inväntar klimakteriekossestadiet, då ska jag irritera mig på ALLT! :kaffe: |
Suck...fotbollsgala på fyran...:trist:
|
Citat:
Eller skaffa en DVD-apparat. Fotbollsgala suger hästsvans. |
Jag inser att fyra kanaler begränsar mig, när det gäller att irritera sig...:(
|
Jag har säkert trettiofem kanaler och det är ändå bara skit. Så länge det inte finns Discovery, och det gör det inte hos mig, så är det bara skräp. Du hade inte ens tyckt om vuxenprogrammen.
|
Discovery är astrevlig. Jag blir aldrig irriterad på något som de visar, inte ens reklampauserna, då de är mycket kortare hos Discovery än någon annan kanal.
|
Discovery is the shit! :)
|
Jag och ungarna skrattar oss harmynta åt "hål i väggen". :skamsen:
Och Josefine Sundström är den enda kvarvarande kvinnan i "stjärnor på is", och hon är BÄST. Fler åsikter? :pippi: |
Discovery är en gubbkanal...:tihihi:
Jag får knottor på huden av obehag när jag ser Josefin Sundström, därför ser jag inte på stjärnor på is längre. |
Citat:
Stjärnor på is och Hål i huv...väggen är verkligen skit. SKIT SA JAG! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har Discovery och kan rapportera att det bara är skit.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men jag kan knappt titta på Sjärnor på is heller, för jag irriterar mig nåt så inihelvete på programledarparet Gynnings och Bergs otrolig "fiffiga" idé att kalla varandra för efternamen, hela tiden, hela tiden.... Antar att det skall visa lite fräsch manlig bonding fast mellan tjejer, men det blev dumt redan efter 10 ggr. |
Citat:
|
Nu var det ett tag sedan jag hade discovery, men det som gick att titta på då var ett program om gigantiska maskiner, som jättestora truckar och hangarfartyg...
|
Ha! Det har jag fortfarande. Det går på National Geographic och häromdan så handlade det om fabriken där John Deere bygger skördetröskor.
|
Citat:
|
Citat:
Jag såg att du även kan köpa dig en dvd. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=70030&lid=puff_1015341&lpos=extra_ 0 |
Del 4. - handlar om en dumper som kan lastas med 25 ton grus och sten. :w00t:
En sådan har jag kört.... De har extrapris på dvd:n.....tjoho. |
Det är ett skitspännande avsnitt kan jag tala om.
Jag är mamma jag har sett alla avsnitt flera gånger. |
:D
Jag känner en stor samhörighet med dig Miriam... |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson