![]() |
Jag äger
en BMW, men den är trasig nu, så jag får gå. 8)
|
Laga?
|
Vill du hjälpa mig?
|
Är la ingen nyhet att BMW ä trasiga skrothögar de är ju bara å lyssna på de olika namnen BMW ä förkörtning för. Bajs mellan växlarna, black mans wheels samt black mans work. Sicken jävla dynga!
|
90talet ringde och ville ha tillbaka sina ordlekar på akronymer.
|
Citat:
|
Fail.
|
Citat:
Bra svar. 8) |
Det är bra bilar, förutom Z3:orna som kanske är bra men herrejeflar så fult!
*snicker* ;) |
Citat:
Tro mig, jag har specialinsikt i branschen 8) |
Idag gick bilen jag äger igenom besiktningen utan anmärkning.
En Chevrolet Transsport är det, från 2004. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, vi ska inte köra ner den. |
Jag kör Volvo, så klart! :rolleyes:
Här har jag parkerat den utanför bolaget: Spoiler:
|
Citat:
|
Citat:
|
dig.
|
Nu har man hamnat i skryttråden... :)
Jag har en Honda Shadow VT125 '07, och en Honda Zoomer eu-moppe (den också 2007): Spoiler:
Spoiler:
|
Jag äger en FÅRRRRRRD! Och delägare i en fyrhjuling. :cool:
|
Citat:
|
Citat:
Den är SNYGG dock! Hahaha. |
Jag har ingen bil, förutom en avregistrerad folksvagnsbuss som rostar ihop på landet. Den har tjänat som tak över huvudet på mången festival..
Sanitär olägenhet numer, har säker luffarsperma över sätena och kanyler i taket. |
Citat:
*drygar mig* |
|
Gadd däng! En DB6:a? :o
|
Jag äger DIN MAMMA!!!
Och en Fårrd. Snacka inte SKIT om min bil bara för då jävlar! Det är en Mondeo. Bra skit alltså. HÅLL KÄFT sa jag! :fight: Den är blå. Och avställd. :crybaby: Edit: Men guuud så jag tjatar! Hade redan sagt. Hmm jaja, nu fick ni veta att den är blå och en Mondeo. |
Jag gillar inte bilar längre. Så jag tänker inte skryta ens om mina skitbilar. :tjurig:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag vill ha igång min skrutt men jag needs dollars. Du får laga och sen visa upp dom. BE PROUD! |
Citat:
|
Citat:
|
:skamsen:
|
Citat:
Gjorde en provtur, vänsterstyrd, läderklädsel och sportratt. Kände sig som Simon Templar på fläcken. Absolut mintskick dessutom. |
Nu sitter ju ratten på högersidan i den bil du visade bild på.
Och sportratt i en DB6a är en lastbilsstor träratt. Så fort du inser att det är ett sjukdomstillsatånd så är du på bättringsvägen, Skummis. Lycka till. |
Citat:
http://i19.photobucket.com/albums/b2...IMG_3257-1.jpg :yes: Vad som är verkligt upprörande är att han kände sig som Simon Templar. Simon åkte ju för helvete Volvo P1800! :mad: Sen att Sean Connery åkte DB6 som James Bond är en helt annan sak. :tjurig: |
Citat:
Nä asså, jag kan ibland bli lite rörd när jag sitter i bilen och tänker på hur den får kämpa och slita utan belöning och hur bra den trots allt funkar, och vid de tillfällena kan jag tillgivet smeka dess instrumentpanel... |
Citat:
Sportratt för mig är en liten ratt, det hade den. Jag bryr mig inte så mycket, kan ingenting om bilar, men en skönhet känner jag igen när jag ser den. Bättre lycka nästa gång! Eller inte... |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson