Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   MC-bögeri (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Trafiksäkerhetsverket varnar... (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=271)

CodeMAN 2008-07-23 15:46

Trafiksäkerhetsverket varnar...
 

Torsten 2008-07-23 16:06

Ha ha soft stil. Måste vara hans brorsa som ger en föreställning framför farbror blå:D

Torsten 2008-07-23 16:10

Den här killen hade nog inte heller någon av sina bästa dagar:D

CodeMAN 2008-07-23 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 6697)
Ha ha soft stil. Måste vara hans brorsa som ger en föreställning framför farbror blå:D

Ganska smart utan skydd, vare sig hjälm eller ställ...


Ett klipp postat av en forumit på ett annat forum (har samma moppe själv). Inget bus dock:


Gullan 2008-07-23 22:28

Kontroll är ordet.


sås på slipsen 2008-07-23 23:42

Coolt!

Vilken koll de har, poliserna.

Kolla den här pardansen:



Eller den här solokörningen, också med klumpedumphoj:


CodeMAN 2008-07-24 21:07

På brinnande skor i 223 km/t (filmat från ett X2000-tåg, därav hastigheten):


CodeMAN 2008-07-26 01:16

Precisionsarbete?


Ragnar 2008-07-26 01:38

Stor idé att ha en tråd som bara är en massa youtubeklipp.

CodeMAN 2008-07-26 09:22

Citat:

Ursprungligen postat av Ragnar (Inlägg 7017)
Stor idé att ha en tråd som bara är en massa youtubeklipp.

Vad tycker du att vi ska diskutera? :unsure:


Här är ett textstycke som beskriver vad som händer vid en frontalkrock:
Citat:

Det tar 7 tiondels sekund innan allt är över vid en frontalkrock i 90 km/tim utan bilbälte. Här kan du läsa en detaljbeskrivning av varje tiondels sekund under dessa sista 7/10 sekunderna av ditt liv vid en frontalkrock i 90 km/tim utan bilbälte...
http://www.kjelle.com/stories/frontal.html

Mröff 2008-07-26 09:28

Citat:

Ursprungligen postat av Ragnar (Inlägg 7017)
Stor idé att ha en tråd som bara är en massa youtubeklipp.

Som du ser finns det några...hmmm...personer på forumet som är perverst intresserade av motorcyklar. Kanske kan man se denna tråd som supernerdig. En sådan tråd vi andra man skratta åt, och känna oss lite bättre än de som skriver i den...:D

Gullan 2008-07-26 09:40

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 7039)
Vad tycker du att vi ska diskutera? :unsure:


Här är ett textstycke som beskriver vad som händer vid en frontalkrock:


http://www.kjelle.com/stories/frontal.html

Kjelle, honom känner jag. :cool:

Det finns en film någonstans i nätrymden som är en "reklam"-film och påminner bilister och annat läskigt som finns på vägarna att det också är okej att köra motorcykel men att det INTE är okej att köra på motorcyklar. Letar och letar men hittar inte. Tror att den är Holländsk eller nåt.

Handlingen:
Spoiler:
Bil kör fram till korsning. Motorcykel kommer från höger. Bil ser inte motorcykel. Bil kör ut. Smack!

Christer 2008-10-06 23:35

Är inte Trafiksäkerhetsverket nedlagt? :unsure:

CodeMAN 2008-10-06 23:51

Japp, det verkar så... Han har sin hjälm iaf. :D




Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson