![]() |
Trafiksäkerhetsverket varnar...
|
Ha ha soft stil. Måste vara hans brorsa som ger en föreställning framför farbror blå:D
|
Den här killen hade nog inte heller någon av sina bästa dagar:D
|
Citat:
Ett klipp postat av en forumit på ett annat forum (har samma moppe själv). Inget bus dock: |
Kontroll är ordet.
|
Coolt!
Vilken koll de har, poliserna. Kolla den här pardansen: Eller den här solokörningen, också med klumpedumphoj: |
På brinnande skor i 223 km/t (filmat från ett X2000-tåg, därav hastigheten):
|
Precisionsarbete?
|
Stor idé att ha en tråd som bara är en massa youtubeklipp.
|
Citat:
Här är ett textstycke som beskriver vad som händer vid en frontalkrock: Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det finns en film någonstans i nätrymden som är en "reklam"-film och påminner bilister och annat läskigt som finns på vägarna att det också är okej att köra motorcykel men att det INTE är okej att köra på motorcyklar. Letar och letar men hittar inte. Tror att den är Holländsk eller nåt. Handlingen: Spoiler:
|
Är inte Trafiksäkerhetsverket nedlagt? :unsure:
|
Japp, det verkar så... Han har sin hjälm iaf. :D
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson