![]() |
TV-serier du tittar i smyg
Har vi en sån tråd? Dvs. "Tv-serier som du tittar och skäms pga. det"?
Jag tittar på "Desperate Housewives" just nu... Och jag skäms som.... faaaaaaan..... :skamsen: |
Citat:
|
En skämmig serie jag tittar på är Nord och Syd
|
Citat:
Det spelar ingen roll om den är bra eller inte. Eller att jag släpper ett par vattendroppar ur ögonen när jag tittar på en del filmer.. spelar apselut ingen roll. Det måste finnas en gräns va? Va? Jag tittar på action-, sci-fi- och dokumentärfilmer. Jag tittar inte på chick-flicks. Å nej! :mad: |
Citat:
Nope, du tittar på Desperate housewives. :p |
Paradise Hotel men just nu har de juluppehåll! :mad:
|
Citat:
|
Jag tittar på "Stjärnorna på slottet". :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Måndag och tisdag 22-23. Alldeles för sent för mig men då tittar jag på TV6play. |
Idag var en del urringningar i Desperate Housewives. Självklart tittade jag inte på den en ENDA sekund... :besvarad:
|
Nu har jag kollat på "Stjärnorna på slottet". :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Hög tid att bumpa den här tråden.
Jag tittar på antikduellen, SVT 1-2? Tycker det är kul att det har börjat sändas lite blandade program från våra nordiska grannar. (Även om det är kul hindrar det mig inte från att somna i soffan):skamsen: |
Jag tittar på Pawn Stars på nån av alla mina skitkanaler. Som Antikrundan fast på ehhh... amerikanska.
|
Onedinlinjen. På Access-teve.
|
Axess-TV :tihihi:
|
:besvarad:
|
Citat:
|
Jag smygtittar på Svenska Hollywoodfruar.
|
Nu behöver jag inte inte smyga med mitt TV-tittande, men kände ändå ett lätt obehag när jag plöjde genom The Crown på Netflix.
|
Jag erkänner: jag ser på Veckans brott. :skamsen:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:23. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson