![]() |
Jag går på lunch nurå
Haj då så länge! :kaffe:
|
Vad blir det för gott?
|
Jag åt just a-fil, proviva, och lite groddar från mungobönor till brunch.
Är så förtjust i min musli - axa f guld. Blir aldrig leds på den. |
falafel.
med vit sås, naturligtvis. Citat:
|
Jag ska också äta falafel strax, från Findus, står på uppvärmning i micron i detta nu.
|
Nu har sås varit på lunch mer än en timme...:mad:
|
Fan va orättvist, vi är kort om folk här så jag fick bara 20 minuter lunch idag :(
|
Nu kom jag tillbaka från lunch och medan min kontorsgranne hämtade äckelkaffe i automaten sitter jag och pressar själv inne på kontoret. Mohaha!
Jag åt för övrigt Chicken McNuggets eftersom food courten var full av... ekonomer och ingenjörer. Om jag inte hade tappat bort min penna skulle jag börja anteckna lite. |
Raaap. :yawn:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Kusten är klar! Imorron jobbar jag hemifrån. :) |
Kista foodcourt är många gånger bättre än den på kungsgatan.
Jag har hört(!) att en del nördar från en byggnad i närheten brukar samlas och åka till Kista för att käka lunch. Byggnaden ser ut som ett "s"... :whistle: |
Jag är lite sen och tar lunch nu.
Hoppas ingen misstycker. :pippi: |
Jag drack kaffe för ca en timme sedan. Är det OK?
|
Citat:
:) |
Det blev fiskpudding med sylt till lunch idag, och snart vankas det micrad korv stroganoff. Mums!
|
Jag har fem kalla öl i kylen men är inte ens sugen fast det är fredag. Är det öppet köp på bolaget?:unsure:
|
Jag funderar på att gå ner till vinkällaren och hitta något gott vin till Stroganoffen.
|
Citat:
|
Jag tänker nog äta lunch (fast lite sent då) i Kista idag så om någon vill göra mig sällskap är det bara att ringa. :kaffe:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Såg du så bra jag styrde bort från arrangörsfrågan? :cool: |
Citat:
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson