![]() |
Är jag ensam i hela världen?
Jag hör inga bilar, jag är ensam hemma och ingen finns på forumet.
Är jag helt själv nu? :unsure: |
Ja.
Vi andra har blivit snabbevakuerade till en liten planet i ett solsystem nära den röda jätten Betelgeuze. Här sitter vi nu, och smaskar Maltesers och kollar in vad du sysslar med, via avancerad elektronisk utrustning. :kaffe: |
Jag kom att tänka på spökstaden Famagusta på Cypern:
Spoiler:
Tänk om man sitter där utan att höra ett dyft, medan alla andra flyr staden pga. kriget. Sedan undrar man dagen efter, ungefär som såsen, om vad i h-e som har hänt... :whistle: |
Well jag är garanterat ensam nu. Eller ok, i sällskap med 2 sökrobotar. IRL har jag sällskap av 1 st katt, ser hans ryggtavla iaf. Ute är det tyst som fan! :unsure: Småstad och semestertider kanske spelar in? Skit på TV och jag är inte trött. *muttra* Har en del att glo på på datorn men inte sugen.
ENSAM! FATTA! |
Citat:
Jag menar, varför vänder de inte sig om ibland? Errom blyga? Frågorna är många, men svaren är för få. :hmm: |
Citat:
|
Citat:
|
Ja, nu är jag ensammast i världen. :(
Låt stå! |
Citat:
Noterade att såsen skrev att han var själv... hur är man om man inte är själv? Vem är man då? Eller kan någon vara åt en? :unsure: |
Vi är här Mröff, du är INTE ensam. :)
|
Ohhh...vad skönt.
Började just bli riktigt orolig att forumet helt dött....:scared: |
Det är bara jag och Evert inloggade just nu. Är han på riktigt, eller är han ett elakt troll som har ätit upp alla andra användare i Obsklassen? Och vem står då på tur? :unsure:
|
Hallå...?! :unsure:
|
Just nu är jag alldeles själv här. :(
|
Citat:
|
Jag är också här. :|
|
Jag tog också svängen förbi. :)
|
Fifan, vilken kalabalik! :whistle:
|
Citat:
|
Evert är en blöja...han äter inte upp vuxna utan bara barn.
|
Jag är jättedålig på det här just nu. Filetåt. :(
|
Idag har jag nog varit ensam på forumet varje gång jag tittat in, inte bara på det här forumet förövrigt utan även på ett annat, har alla blivit hämtade av nåt UFO? :unsure:
|
Citat:
|
Blott två trådar har rört på sig under den gångna helgen. Och jag är ensam och övergiven här... :(
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu känner jag mig så där.....ensam....igen. :(
|
NU känner jag mig väldigt ensam. Har tom åkt en sväng tor Nynäshamn för att jag inte hade något att göra.
Vilken metropol......:w00t: |
Citat:
|
Nynäshamn är INTE kul. :no:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Jag vet väldigt lite om Nynäshamn, har varit på Apoteket där en gång om jag inte missminner mig, innan jag skulle med en färja, för åkt färja dit och därifrån har jag gjort ett par gånger men färjeläge som färjeläge, ser ungefär likadant ut överallt.
Jag har även åkt från Göteborg men vad hette den hamnen tro? Båtar som gick med last till Tyskland. Jaja, känner mig lite ensam på forumet just nu för att hålla topic. :( |
Citat:
|
Citat:
Brukade åka med på en båt som gick till Travemunde som hade lastbilar och containers ombord. En gång när jag var på den där båten så var det ett väldigt tisslande och tasslande och när vi väl kommit iväg fick jag höra att hon hade ett hål i skrovet efter att ha krockat med en fiskebåt natten innan, blev rätt rädd för jag gillar inte att åka båt och i synnerhet inte trasiga båtar. :mad: |
Jag gillar inte heller att åka båt, åtminstone inte på vintern när man fryser ihjäl ifall båten sjunker. Annars går det väl rätt så bra, men jag föredrar dem som oljemålningar och inne i flaskor.
Edit: Eller som spännade vrak och som detaljerade skalamodeller. |
Nääe, vet ni, Nynäshamn är ett rätt poänglöst ställe. Jag har varit där ett flertal gånger; företrädesvis å tjänstens vägnar, men även för att konsumera alkohol. Jag har faktiskt sovit i tält där tillsammans med en klasskompis från Obsklassen. :)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson