![]() |
gissa bajset
Vilket djur har fyrkantig avföring? (ja, seriöst)
http://s119.photobucket.com/albums/o..._copyright.jpg |
ja vad fan är det där... :hmm:
|
Rövhålet måste vara fyrkantigt?
Var i djurvärlden hittar man sådant. Eller kan det vara Östen som varit och skulpterat bajset? :w00t: |
hihi ni kan inte... :peka:
|
Tryffelsvin?
|
Tycker mer det liknar haschis.
|
Jag vet....:w00t:
Har googlat. |
Ok ok.... säg det då....:mad:
|
wombat....
|
Jag har ett Kalle Anka-album hemma i hyllan. På engelska och med serier av Carl Barks.
I ett avsnitt kommer Kalle och knattarna till ett hemligt inkarike i en dold dal i Anderna. I det hemliga inkariket är ALLT fyrkantigt. Knattarna blåser bubblor med bubbelgum. Bubblor som är RUNDA!! Det blir rättegång så klart, för i det landet är runda saker förbjudna. Knattarna skall avrättas om de inte lyckas blåsa fyrkantiga bubblor med sina bubbelgum. Hur äventyret slutar tänker jag inte berätta, men jag vet nog från vilket hemligt rike som bajskorvarna i trådstarten kommer. |
Jag har läst den!! Carl Barks regerar.
Men vombater har verkligen kubiskt bajs. Vet inte varför. En annan trevlig sak med vombater är att deras röv är deras skydd mot rovdjur. De flyr ner i sina gångar och den stora röven spärrar gången, och är dessutom full av brosk och rätt okänslig för bett. |
En sådan rumpa skulle man ha med en lucka för öppningarna.
Det skulle vara bra mot våldtäktsmän. |
Men tänk om det är en missionär som hoppar fram ur buskarna?
|
Men...jag har ju grävt en gång innan som jag gömmer mig i....:whoco5:
|
Jag kunde svära att det var hasch, om inte för de ljusa fläckarna.
Hasch blir mörkare efter en tid, det ljusnar inte. |
Det kanske är från wombat haschet kommer...:whistle:
|
Citat:
|
Undrar om dom där pluttarna är smärtsamma att krysta ut?
Jag såg förresten en elefant bajsa i Borås djurpark förra helgen, det är en mäktig upplevelse :) |
Den här korven låg på min gräsmatta. Gissa bajset. OBS! Skitenkelt!
http://i240.photobucket.com/albums/f...t/CIMG2068.jpg |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är inte en så stor skit. Till och med en stadsunge borde kunna den här korven. |
Råttbajs....Om du nu gått väldigt nära med objektivet...
Fast då brukar det komma fler ploppar på samma gång, och råttorna springer inte så gärna rakt över en gräsmatta. NEJ...jag vet inte. |
Svart Afghan...*höhö...höh*
Spoiler:
|
Meh, hur svårt kan det vara. Nu har jag tagit en ny bild som visar storlek. Tror att det är en ny bajs.
Katter brukar bli beskyllda för att vara upphovsdjuren men det är fel. Bara okunniga stadsmänskor som tror att katter bajsar öppet och offentligt! Spoiler:
När jag skulle gå ut stod den här frukostgästen och mumsade på en stor pimpernelros. :mad: Den fick rysligt bråttom när jag öppnade dörren och i samma sekund kom Picasso springande ut ur skogen så rådjuret fick ta ett stort språng mitt på gräsmattan för att de inte skulle krocka. Morgondramatik! Spoiler:
Om upphovsdjuret behagar visa sig ikväll ska jag ta ett kort och lägga ut som facit, med spoiler självfallet. :cool: |
Jag har ingen aning. :skamsen:
|
En liten ledtråd då. Den kan stickas om man får för sig att klappa den. Vilket man ofta får möjlighet till då den är rätt långsam.
|
Humlebajs.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
Ursäkta kvaliteten på bilden men kamerahållaren var inte helt nykter igår. :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
En sån är det men säg inget till CodeMAN. Skulle vilja läsa tripprapporten... :tihihi: |
Citat:
Jag lovar att inte berätta nåt. :tihihi: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson