![]() |
Hata putsa fönster tråden
Visst är jag för snål för att låta ett proffs sköta jobbet så varför gnälla här? Kanske för att jag gillar att gnälla? Men hur lyckas alltid proffsen bättre än mig med min trasa och ett helvetiska gnuggande? Putsar du fortfarande dina fönster själv när det är så billigt att få någon annan att fixa skiten?:kaffe:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Tvätta fönster? :unsure: Måste man göra det? :whistle:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag gjorde det en (1) gång i mitt liv, det var inte alls besvärligt. Det finns ju sånahär fönsterputsarmojs som man använder, och då går det fort.
Dock ser jag ingen anledning till det, man kan ju se igenom all smuts, så why bother? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Men ååååh, jag vill ha vår! |
Citat:
|
Citat:
Det är roligare att göra sånt hos andra. Samma med städning. Märkligt det där. |
Citat:
|
Citat:
Hmm mamma fyller år snart... Tack för ett bra tips. Jag har ont om pengar men jag har 2 armar och ett hjärta av bomull vad gäller henne. Dessvärre har hon måååååååååååååååååååååååååååååååååånga fönster men vafan. |
Citat:
Såna saker brukar uppskattas. Framförallt om vederbörande av någon anledning inte klarar av det själv. Och du kan säkert dela upp presenten på ett par dagar så slipper du ta alla fönster samtidigt. *ännu ett gratistips* :D |
Citat:
Ja och hon har problem med reumatism. Lätt det blir över flera dagar...eller så tar jag med syster. :D |
Citat:
Klart att du inte ska undanhålla din syster den upplevelsen. :D |
I vår kåk är det fanimig bara fönster. Fy satan för att putsa. :tunga:
|
Citat:
Nej jag tycker att vi ska dela på såna stunder hon och jag. Vi har iofs gjort det förr. Blir en trevlig familjestund. :p |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Alla familjesammankomster är trevliga sammankomster.....eller nåt. :D |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Citat:
Full koll! :thumbsup: |
:proud:
|
Citat:
|
Nej jag tvättar inte mina fönster. Jag tror nog faktiskt inte att någon annan heller gör det.
|
Jag vår och höstputsar.
Har bara sex fönster så det är inte så farligt. |
Schysst avatar! :)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson