![]() |
Irritationsobjekt på teven.
Nu är jag skitirriterad på Josefine Sundström i Stjärnor på is. :tunga:
Maken till att ta ett plojprogram på för stort allvar, leka isprinsessa vid hög ålder och att inneha noll självdistans. http://gfx.aftonbladet.se/multimedia..._j_772208b.jpg |
Ensam fittmamma söker. Den där lilla jävla...mörka med skallen på bröstkorgen. Eller nästan iaf.
Hmm ja fan finns en massa jag stör mig på men jag tittar inte på skiten. :) Lagom less på den mesta skit som kommer nu. Vad fan är "Stor i Japan" för skit? Och "Hål i väggen"? "Singing Bee"? HAAAAAAAAAATA! Åååh så mycket skiiiiiiiiiiiiiiiiit! :mad::unsure::yawn: |
H*n var smart den där som kom på avstängningsknappen. :kaffe:
|
"Hål i väggen" Det låter nästan som det skulle kunna vara nån scen ur en p-rulle :unsure:
|
Dom har såna uppe i böglabyrinten på Wandas.
|
Citat:
|
Vem har sagt att det inte är skoj att irritera sig på folk på teve. Jag skulle vilja påstå att det är ett stort nöje.
|
Citat:
Perfekt när man har PMS. Mycket bättre än att pissa ner nån man känner eller sura på någon som inte förtjänar det. Eller när man bara vill gnälla av sig. Me like. Inte sällan TV:n får sig en skopa... MOGET! Nej men förjävla skönt. |
För närvarande är jag irriterad på alla vinjetter som tevekanalerna konstruerat till det amerikanska presidentvalet.
Softat, vita huset, amerikanska flaggor och ankare med namn som vänder sig mot kameran. Hallåååååååå....Claes Elfsberg som stoltserar i en vinjett som tagen ur en såpa typ Dallas.:rolleyes: |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson