![]() |
Vi har firat dotterns födelsedag genom att äta middag på TGIF i Kungsträdgården, jag är jättemätt men det var väldigt gott och trevligt. :)
|
Va mysigt ulvena. Min dotter fyllde år igår och vi hade kalas i söndags. Igår gick hon och jag på stan och hon fick välja vad hon ville (i rimliga proportioner såklart) Hon valde ett ganska stort gossedjur, i form av en mjuk och go TUPP :o
I söndags fick hon Mario Party till sitt wii, tennisskor med ett hjul bak på hälen och kläder |
Citat:
|
Riktigt flottig pyttipanna. Men den var inte riktigt så där god som den borde varit. Jag tror att dom stekte den i nån miljöolja och inte i riktigt margarin. Eller smör... Men jag åt fem ägg.
|
En halv bytta jordgubbar, en satsumas, en halv liter vatten ur egen brunn, några nötter och lite torkad frukt. Orkade inte fixa någon mat efter jag varit ute och gått. Och så skulle inte jordgubbarna ha klarat sig ytterligare en dag.
Gott var det och mätt blev jag. Nu ska jag äta havregrynsgröt (50-50 fiberhavregryn och vanliga havregryn) och lättmjölk. |
Citat:
|
Jag blev alldeles översexuell och juckade på allt jag kom åt. Likväl Lisebergskaniner som betongsuggor. Helt urskiljningslöst.
|
Trodde du börjat gå på gym och behövde massor med proteiner....:whistle:
Skriver du att du äter kyckling och ris...kommer jag utgå från att du börjat deffa. |
Jag åt kyckling och ris idag... Iofs i en thaibuffé, men ändå. :skamsen:
|
Jag har också ätit ris och kyckling idag, med tikka masalasås från Coop.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson