Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Farbror Barbro och Sofi Fahrman (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Mröffs modebabbel (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=612)

Svimfärdig 2008-11-07 01:23

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 27997)
Är det OK om jag vinglar in på de 10+ cm höga klackarna?

Måste bara skaffa en sugardaddy som köper dem åt mig innan.

Helt ok. Du kan sitta ner om du vill. Bara du har dom på dig. *dog en smula*

Östen 2011-09-30 11:17

Det har uppstått en diskussion här hemma. Mina oerhört sköna favoritchinos sprack i skrevet för ett tag sen och min sambo ville slänga dom och menar att man absolut inte kan visa sig utomhus i par sådana byxor. Själv hävdar jag att det inte spelar nån roll eftersom revan bara syns när man sitter ledigt eller böjer sig fram. Vem har rätt? :unsure:

Mröff 2011-10-03 19:13

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 51987)
Det har uppstått en diskussion här hemma. Mina oerhört sköna favoritchinos sprack i skrevet för ett tag sen och min sambo ville slänga dom och menar att man absolut inte kan visa sig utomhus i par sådana byxor. Själv hävdar jag att det inte spelar nån roll eftersom revan bara syns när man sitter ledigt eller böjer sig fram. Vem har rätt? :unsure:

Byxorna är helt ok att ha på sig, såvida du inte har hängpung eller en alldelens kolossal kuk.

Lite shabbychic skadar inte.

Kickan 2011-10-04 11:53

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 51987)

Det är faktiskt bra att de sprack.
Det är så barna Kina kissar och bajsar, bara att sätta sig på huk. (du får sluta bära underkläder)

Gullan 2011-10-17 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 51988)
Byxorna är helt ok att ha på sig, såvida du inte har hängpung eller en alldelens kolossal kuk.

Lite shabbychic skadar inte.

Skabbychic menar du väl? :unsure:

Förresten, vad är det för fel att sy ihop hålet? Eller är de sååååå himla gräsliga?

Sven Hedin 2012-04-01 09:12

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 18032)
Är Nike Wimbledon fortfarande på?

Ja dom är på som FAN nu! Jag har i veckan skaffat mig två (2) par bara för att kunna hålla mig riktigt ā jour med den rådande trenden.

Kickan 2012-04-05 21:38

Ni har väl inte missat jumpsuits? (alt playsuits)

Gullan 2012-04-09 10:30

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 52038)
Ni har väl inte missat jumpsuits? (alt playsuits)

Tajta varianten av onepiece? Förr i tiden hette det overall. :)

CodeMAN 2012-04-10 00:08

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 52039)
Tajta varianten av onepiece? Förr i tiden hette det overall. :)

Fan, vi behöher en "gilla"-knapp!

Alternativt:

+1

Sven Hedin 2012-04-10 19:41

Unisexdräkt... jag har alltid unisexdräkt på mig i stugan ute på näset. Vi dricker the ur kanna, lyssnar på Miles Davis och har gruppsex.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson