![]() |
Jag ser fram emot en massa Phelps-produkter...bara de nu kommer till Sverige. :drool:
Naturligtvis kommer jag knapra i mig frukostflingorna, undrar vad de kommer innehålla? Han har väl skrivit kontrakt med Omega, AT&T Wireless, VISA och Speedo redan. Förutom Kelloggs då... Jag slutade dräggla när Phelps slutade simma...med ett litet återfall för en polsk kulstötare...:tjurig: |
Citat:
|
Ja, det är sant LillaLasse.. :D
När jag var ute på hundpromenad kom jag på hur Sverige skall ta fler guld i OS. På Jamaica har de kommit fram till att 70% av befolkningen bär på en gen som ger explosiva muskler. Jamaica har stora framgångar i de grenar i friidrotten där dessa muskler behövs. Nu måste vi i Sverige starta ett stort genprojekt för att hitta den sport som är ultimat utifrån de svenska generna. Sedan skall det tränas i de sporterna fram till OS 2012. En annonskampanj kan gå ut där det står "Vill du bli Guldmedaljör i OS?" - ifall sporterna skulle bli något mindre fräsigt och hippt Vilka sporter tror ni de svenska generna passar för? |
Jaha...här får man ingen respons för sin OS-ide... :mad:
Feedback...det kallas feedback. F E E D B A C K |
Citat:
|
Varken Ryssland eller USA har ju nån chans i löpgrenarna, nu när de är luggade på sina kanyler :p. *nöjd*
Ett sånt OS, sånt konstigt OS. Men bra. |
Ohh...äntligen lite feedback...:veryhappy:
Ja, de är fd slavar (nu sockerrörsarbetare) på Jamaica. Vad har vi i Sverige. Vikingar...nja för länge sedan...jägare/bönder ...nu börjar vi närma oss ... fabriksarbetare .... Nu gäller det att skynda sig, medan de egenskaperna finns kvar, så inte de stillasittande tjänstemannayrkena börjar påverka genbanken. Ja, roligt med de odopade jänkarna och ryssarna... Tror ni jamaicanerna puffar ganja mellan dopingkontrollerna? |
Har OS börjat? :unsure:
|
Citat:
Efter simningen har jag blivit oerhört kritisk till OS. Så hädanefter kommer jag enbart koncentera mig på problem med svenskarnas insatser och vansinnet med att förlägga OS i Kina. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson