![]() |
Igår såg även jag Män som hatar kvinnor. Jag har läst alla böckerna och jag blev positivt överraskad av att filmen följer boken riktigt bra och därmed var helt värd att att ses, trots ett par rätt oehagliga scener.
|
Dirty Dancing - filmen med total avsaknad av handling.
|
En dokumentär om vietnamkriget i tolv frisående avsnitt. Allt från när fransmännen var där och fick stryk till USAs tillbakadragande. Vilket skitkrig det tyvärr var.:(
|
A clockwork orange såg jag häromsistens. Lika fantastisk som alltid, högsta betyg :)
|
Härom natten när jag inte kunde sova passade jag på att titta på storverket Tora! Tora! Tora!, 3 timmar med arga japaner och lustiga amerikaner. Fantastiskt! Tyvärr somnade jag under sista timmen.
|
Fy fan..jag satt uppe och kollade på världens pekoral i natt till kl.02.00
Vid hennes sida (stepmom på engelska)...värsta hollywood-sentimentala-träsket. Idag mår jag dåligt bara för det. Fuck Hollywood! Fuck Susan Sarandon! Fuck Julia Roberts! Fuck the fucking director! |
Jag kollade på denna lilla film härom dagen:
Den var ohyggligt kul! :D |
Flickvännen har åkt hem så nu är det Apocalypse Now Redux för hela slanten. Givetvis är jag iklädd herrtrosa från Konsum samt konsumerar två dosor Ettan i timmen.
|
Går inte ofta på bio. Men tror att "Avatar" i 3d är värt pengarna kanske i veckan. (någon som sett den?) :kaffe:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson