Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Volvo 245 (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Jag äger (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=34)

Ulvena 2008-09-19 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av skumrask (Inlägg 20214)
Jag gillar designen helt enkelt, kantigheten etc. Men jag gillar massa bilar utseendemässigt, vi kan säkert enas om någon modell. Någon corvette eller camaro lurar du ninte på mig i alla fall.

Hahaha, nej jag har en Cheva Transport iofs men gamla Volvo är jag mindre sugen på, körde såna i min ungdom, det var sådär faktiskt.
Nu letar vi bil igen men en sån där hoppas jag vi slipper.

Miriam 2008-09-19 19:56

Jag flyttade ner till Uppsala när jag 16 år och försörjde mig själv två år senare fick jag barn och bodde i Göteborg och sen London.
Först fanns det inte ekonomi sen fanns det inte behov och efter det har det bara inte blivit av.

Ulvena 2008-09-19 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Miriam (Inlägg 20220)
Jag flyttade ner till Uppsala när jag 16 år och försörjde mig själv två år senare fick jag barn och bodde i Göteborg och sen London.
Först fanns det inte ekonomi sen fanns det inte behov och efter det har det bara inte blivit av.

Om man bor i norra norrland finns det väl hur mycket behov som helst av att ha körkort? :unsure: !

Jag har så svårt att inse att yngre människor avstår frivlligt från körkort, det var ett mål för mig att äntligen få det.

Miriam 2008-09-19 20:02

Jag är nog bara så van jag går cyklar och åker buss när jag ska långt.
Sen har jag vänner jag kan guilttrippa om jag behöver skjuts.

Ulvena 2008-09-19 20:21

Citat:

Ursprungligen postat av Miriam (Inlägg 20223)
Sen har jag vänner jag kan guilttrippa om jag behöver skjuts.

Typ ett norrländskt stenkast eller så? ;)

:D

sås på slipsen 2008-09-19 21:10

Jag äger ett litet afrikanskt land. Köpte det på Ëbay.de i våras. Tänkte dra mig tillbaka som negerkung iförd bananshorts till pensionen.
Lagom till dess bör min tunga indoktrinering att jag är en gud ha bitit ordentligt.

Koolaid 2008-09-19 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 20232)
Jag äger ett litet afrikanskt land. Köpte det på Ëbay.de i våras. Tänkte dra mig tillbaka som negerkung iförd bananshorts till pensionen.
Lagom till dess bör min tunga indoktrinering att jag är en gud ha bitit ordentligt.

Japp, vi sliter hårt med det just nu. Ett flertal "magiska" händelser har ordnats med inhyrde Labero och allt har ordnats så du fått all cred för "magiken".

Labero börjar pipa om mer betalt så han kommer nog att "försvinna" efter ett par trick till.

Återkommer i ärendet.

10-4.

Mröff 2008-09-19 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 20232)

Du kan ju börja med att stava Gud med stor bokstav...:dummajag:

Själv har jag redan varit på toppen, dvs ägt en Volvo 244, tillsammans med en fästman i forntiden.
Nu går det bara utför.

Sven Hedin 2008-09-20 06:54

Jag har ägt följande exklusiva åk från Volvo Personvagnar:

242 -75
244 -82
244 -82
245 -81
245 -83

:proud:

Mröff 2008-09-20 09:10

Du skall då alltid vara värst...:tjurig:

Den vi hade var iaf skogsgrön och hade rosthål.
Motorn fungerade däremot finemang.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:11.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson