Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Globetrotteri (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=43)
-   -   Särbon har åkt till Tunisien (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1109)

Sven Hedin 2009-02-23 20:59

Det var väldigt fina bilder men är det där verkligen din särbo? Själv så hade jag nog dragit mig för att lägga upp bilder på ens den mest avlägsna bekant, men jag tycker inte att killarna ser så värst arabiska ut. Sen så verkar de där två i bakgrunden ha toppluva. Åtminstone den ena... Är det säkert att den bilden, vattenpipan till trots, är ifrån Tunisien och inte från typ Predazzo eller Chamonix?

Torsten 2009-02-23 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 38937)
Det var väldigt fina bilder men är det där verkligen din särbo? Själv så hade jag nog dragit mig för att lägga upp bilder på ens den mest avlägsna bekant, men jag tycker inte att killarna ser så värst arabiska ut. Sen så verkar de där två i bakgrunden ha toppluva. Åtminstone den ena... Är det säkert att den bilden, vattenpipan till trots, är ifrån Tunisien och inte från typ Predazzo eller Chamonix?

Usch vad man börjar bli misstrodd helt plötsligt. Tyckte att hon såg rätt så anonym ut på bilden men tog ändå bort den efter lite övervägande. Tyvärr så försvann även alla andra bilder.:(

Ulvena 2009-02-23 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 38925)
Är din särbo gift? Med vem då? :unsure:

:D

Ja, det där var märkligt.

:unsure:

Torsten 2009-02-23 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 38940)
:D

Ja, det där var märkligt.

:unsure:

Men kan faktiskt vara gift och ha skilda lägenheter. Dessutom har vi en son tillsammans.

Sven Hedin 2009-02-23 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 38939)
Usch vad man börjar bli misstrodd helt plötsligt.

Det var faktiskt du som började posta bilder på fejkade flygplan. :)

Ulvena 2009-02-23 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 38941)
Men kan faktiskt vara gift och ha skilda lägenheter. Dessutom har vi en son tillsammans.

Aha, då förstår jag. :yes:

Det lät lite underligt men det är väl bara jag som är lite traditionell av mig, såklart man kan ha det så, låter som en rätt bekväm lösning kan jag tycka faktiskt. :)

Sven Hedin 2009-02-23 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 38939)
Tyckte att hon såg rätt så anonym ut på bilden men tog ändå bort den efter lite övervägande. Tyvärr så försvann även alla andra bilder.:(

Nä då, den är kvar tillsammans med de två andra. Typisk After Ski.

Torsten 2009-02-23 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 38945)
Nä då, den är kvar tillsammans med de två andra. Typisk After Ski.

De va som fan jag trodde jag tog bort den. Naturligtvis är det andra hotellgäster och inte araber. Och brukar dom röka vattenpipa after ski?:D Men egentligen bryr jag mig inte om vad ni tror eller inte tror så nu struntar jag i att skriva mer i tråden.:tunga: Och om det är sant att bilderna finns kvar ber jag admin att ta bort dom.

Sven Hedin 2009-02-23 21:49

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 38946)
De va som fan jag trodde jag tog bort den. Naturligtvis är det andra hotellgäster och inte araber. Och brukar dom röka vattenpipa after ski?:D Men egentligen bryr jag mig inte om vad ni tror eller inte tror så nu struntar jag i att skriva mer i tråden.:tunga:

Du, jag känner ett par snowboardåkare och... ja, det röks nog vattenpipa på after skin.
Dessutom så är allihopa helt tokiga i s.k. matures.

Gullan 2009-05-13 19:40

*slumpbump*

Början till slutet-tråden.

Jag vet en annan forumit som varit i Tunisien. Är det läge att ta på sig foliehatten nu?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:39.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson