![]() |
Till Skumrask.
|
En låt till Ulvena...
|
Tack du, men den var ju hemsk!:D
Här får du en av världens bästa låtar tillbaks: |
Tack mröff, Freddie är alltid ett nöja att se och själva budskapet passar också rätt bra på mig och mitt liv just nu.
|
Till Pippi, nu öser snart regnet ned över Göteborg, solkar ned en nymakad avenykind.
|
Äsch den är inte hemsk alls i många år försökte jag se ut som Siouxsie Sioux men jag såg mer ut som Robert Smith.
The Cult var underbara Ian Astbury och Billy Duffy vilket par. |
Citat:
Brukar lyssna på den själv då och då. Den är fantastisk, och bra att ta till när det är lite monotont och halvträligt. |
Tack till Miriam och Skumrask.:)
|
Citat:
|
Helt otroligt...vad majestätiskt :o
|
Den här får alla av mig och jag önskar att vi alla kände så här.
Jag vet att jag skulle vilja det själv i alla fall. Har ni tänkt på att Robert Smith i bland ser ut som Per Gessles evil twin innan Per Gessle bantade ner sig. |
Näe jag behöver ingen låt för jag sjunger så jävla gärna själv. :tunga::tunga::tunga:
|
Till Svimpattan.
Citat:
|
:love:
Du är min bästa bästa! BÄSTA! |
Till Mroeff:
Fuckin instant classic Once I was a serene teenaged child Once I felt your cock against my thigh You said you were a poet, man your poetry wasn't obvious to me when you said I had the Stuff that drove you Wild but the feeling of power was intoxicating, magic the feeling of power was intoxicating the feeling of power was intoxicating, magic the feeling of power was intoxicating oh oh oh, oh, Make-up and dis-eating-orders Post-order New Order is harder I wanna stay up all night, now that I live on my own I wanna be one of you guys but I don't want your body so close and dismembered I don't want your body so close and dismembered don't take your pants off 'cause I don't want to see it don't take your pants off 'cause I don't want to see it no no no no no no no Once I was a serene teenage child Once I felt your cock against my thigh You said a girl like me was torture for you I didn't know what to do about it and somehow it made me feel proud the feeling of pride and the loneliness to it the feeling of pride and the loneliness to it the feeling of pride and the loneliness to it the feeling of pride and the loneliness oh oh oh oh oh oh oh oh oh |
Evert, denna har jag spelat in till dig.:tihihi:
|
Citat:
Det var en lite speciell sång. |
Den här tycker jag är en Skummis-låt.
|
Grattis Codeman
|
Till Skumrask The Thin White Duke när han var som bäst.
|
Thin white duke gör ingen besviken, dock ljudkvallen.
Du får en göteborgare tillbaka, men du får kanske blunda till videon om du inte vill titta på någon tonårig emotjej. Fast vem vet, det kanske var Miriam om hon hade varit ung idag? |
Citat:
Tack Miriam! :heart: |
Citat:
Men då hette vi depprockare/svartrockare så jag känner en slags ömhet för alla små Emo flickor och pojkar dom är så söta. Himla bra låt du har mycket bra att tipsa om. |
Jag har nog också ett hjärta som slår lite extra för alla emoflickor och pojkar out there. Man ser igenom de där kråksparkarna kring ögonen numer.
Hoppas jag får truliga tonåringar till barn någon gång så kan jag pumpa dem fulla med allt självförtroende som finns. Samt sno deras skivor.. |
Till Mroeff och Skumrask.
men när längtan blir till gråt ber han klockan skynda på snälla, ta mig tusen dagar härifrån |
Vilken nostalgi. Bollnäs har inte bara fostrat Victoria Silvstedt utan också detta fina band - Perssons pack.
En av de elakaste människor jag träffat, som var en man, bodde i lägenheten nedanför J Hellman i Sthlm. Den elaka brukade knacka på JH:s dörr och skälla ut honom när han plinkade på gitarren. Säkert är det den eländiga saten som gjort att det aldrig kom någon mer skiva av Mr Hellman. Här får du en party-rackabajsare Miriam |
Citat:
|
Tack tack, det var en fin bit.
Lite svensk fuskpunk i retur: |
Tack jag gillade aldrig Noice när det begav sig tyckte att dom var mesiga.
Men nu på senare år hör jag ju vilka bra låtar det är. Sen är det ju lite rock'n'roll med två döda bandmedlemmar och en som suttit inne för knarkinnehav. |
Jo det var ju bra låtar och jag gillade det jag var ju pytteliten då. Och det är ju otroligt mycket bättre än det dagens kids lyssnar på, typ smurfhits och best of melodifestivalen..
|
Här får Skummis en sång om vulkaner.
|
Här får Sven Hedin en sång. Så här tror jag din image skulle vara som artist.
|
Tack... ;)
Men va fan liksom... Kenny Rogers? Dessutom så ser han ju på pricken ut som Clark Olofsson. :D |
Ser du inte hur hiskerligt cool han ser ut!!
Den öppna skjortan, håret, glasögonen, skägget. Allt är perfekt. Dessutom en superbra låten och fantastiska ansiktsuttryck. Skulle du var en sådan artist skulle jag stå i trans nedanför och kasta använda blommiga maxitrosor på dig...:w00t: |
Här får vackra Pippi en vacker video.
|
Citat:
Men i så fall så ÄR jag nog en sån artist. Jajamensan, det är jag. :) |
Till Svimfärdig coolaste tjejbandet någonsin.
|
Till alla 35-plussare:
|
Vilken gräsligt skrämmande upplevelse jag fick nu! Till alla 35+? Där ingår jag men va fan var det där för ungdomsskrammel? :crybaby: Gräsligt och hemskt!
|
Nja, ungdomsskrammel var det troligen inte då det handlade om pop-rock, Hearts Barracuda. Varken hårdrock eller pop, någonting mellan.
Ungdomsskrammel för 35+ är detta: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:27. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson