![]() |
Jag blev väckt och ivägsläpad på frunch på gothia hotell, det var en jävla buffé måste jag säga. Ätit fett så det förslår, nu vill jag bara bli klappad på ryggen och somna om, väck mig lagom till londonderbyt kl 17.
|
Har just ätit en rätt blöt snorkråka, den var för blöt för att smätta iväg så jag stod i valet mellan att sätta den under kontorsstolen eller att äta upp den. Det blev det senare och den smakade helt ok.
|
Östen, det är lite äckligt att käka snor.
|
Två laxpajer blev över från igår, undrar varför, var de inget goda tro? :unsure:
Bortskämda människor. :mad: Jaja, de värms nu upp i ugnen så det blir middag idag med sallad och lite vin. :) |
Citat:
Jag har ätit pasta och kyckling i ingefärsmojs. Gott. Nu äter jag frukt. Har till slut hittat sharonfrukt. Mycket gott. :yes: |
Citat:
Och, ja, alla gick hem mätta. :proud: |
pasta och pesto....ja...fullkornspasta.
Festade till det med parmesanost och paprika. omväxling förnöjer till fil och müsli. |
Jag lagade till en ganska smaskig thaigryta med kyckling och nästan en hel liter kokosmjölk. Nu mår jag lite illa.
|
Låter som du satte i dig grytan på egen hand Sven Hedin.
Idag har jag lagat bacon/äggröra till frukost. Till lunch en semla modell jättestor, på ett av stadens muséer. Till middag färdigköpt lasagne från en pizzeria.:skamsen: |
Ja, jag satte väl i mig en hel del själv. Det står en liten burk i kylskåpet nu men det är inte så mycket i den.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:51. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson