![]() |
Facebook är jobbigt. Reggade mig för ett tag sedan, men tror jag skall lägga ner skiten redan. Håll dig därifrån Sven.
Orkar inte ens säga hur det funkar. :D Nåja...men man addar kompisar, vänner eller de addar dig. Om man är seriös även jobbnätverk. Så roligt var det. |
Undrar om man kan regga sig som Carl-Gustaf Bernadotte? Man vet ju hans födelsedatum och så. Foton och sånt finns det ju gott om också. Vore kul att ge väninbjudan till en massa folk, som sen kan skriva i denna tråd :).
Men han hänger förstås där redan. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Din rojalistlakej! :mad: |
Citat:
Men regga CG på facebook och kolla hur länge det funkar. Eller varför inte madeleine....:D Det var ju ngn tönt som ville att hon skulle blogga (tror det var ebba von sydow). Som att alla skall blogga....suck. |
Idag såg jag Alice.
|
Bah eller Cooper?
|
Nä, Babs va? :drool:
|
Gissar på Alice Bah. Hon bor väl i Norrland (norr om Uppsala)?
|
Jag gissar på Idol-Alice.
:yes: |
Det var då inte Alice Timander.
|
Citat:
|
Jag var på McDonald's samtidigt som Göran Greider igår. :)
|
Det är ju asbizarrt! Jag satt brevid Rowan Atkinson på McDonalds i Kållered en gång. Men det är det aldrig nån som tror på.
|
Coolt men är du säker på att det inte var Peter Birro likheten är slående.
|
Oh ja! Jag satt alldeles brevid honom och tog mig ett riktigt skrovmål, det tog alltså en stund, så jag kunde ta mig en ordentligt titt. Han var tillsammans med en mörk tjej och det enda som talar mot att det skulle ha varit han det är det i sammanhanget lite trista att han faktist talde franska... Men kanske hans fru är från Frankrike? Hon heter ju nåt konstigt. Sunetra Sastry... det är nog franskt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Verkade han liksom "uppställd" mot väggen? |
Citat:
http://www.rixfm.com/images/gallerie...g/dscf8268.jpg |
Jag sprang på Kristina Lugn idag. :)
|
Bea [sen]felt handlar på Clas Ohlson!
|
Jag stod bredvid Janne Jingryd på bilprovningen i förra veckan.
|
Stod i samma kö som Stefan Gunnarsson på Coop i dag.
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Den blonde pianisten i så ska det låta.
Han bor här i stan. |
Citat:
|
Har jag sagt att jag aldrig spottar på kändisar? Å nej. :)
|
Citat:
|
Jag har inte sett en enda kändis idag.
Inte ens kungen. |
Jill johnsson ser jag ofta i affärn hon köper kravmärkt barnmat:D
Plura snackade jag med för nåt år sen, mycket sympatisk människa vi spelade på samma scen Siw malmkvist var där också och jag bad henne göra häck väck våt fläck och det gjorde hon hon ser oförskämt bra ut för att vara så gammal olle i lasse ztefans är en riktig gris fast rolig Bert karlsson tyckte att jag var för tjock och borde sluta röka för att bli artist amy daimond eller vad hon heter idol ola är mesig Nordman var två coola gossar som verkade jävligt blyga sen är det massa halvkändisar som brukade dyka upp på våra spelningar tex Sture Eldin som är magisk munspelare.. osv osv |
Jag såg Maud Olofsson häromdagen. :)
|
Igår var jag på samma begravning som trummisen i Rolandz. Iof hade jag ingen som helst aning om vem det var förrän efteråt men han ska väl antagligen räknas som kändis numera.
|
I lördags träffade jag Janne Krantz (från gamla Iggesundsgänget) och idag Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson.
Lördagen innehöll även Kjell-Åke "Körven" Eriksson (från gamla Iggesundsgänget) , Sigge Hill och Agneta Sjödin. |
I dag såg jag Thomas Di Leva på stan. Han var iförd en lång stilig lila klänning och körde en Volvo V70 av nyare slag. Så ni vet. :)
|
Citat:
Hur vet du att det var en "lång" klänning? :rolleyes: |
Citat:
Di Leva är en riktig superhjälte. Få artister har på samma sätt kört sin grej helt utan att bry sig om andra. Tyvärr är hans musik inte bra. |
"Christer: - Amen guuu vaaar haru kjöppt den dääär jättefiiina kjoooolen? *fingerspret*
DiLeva: - Klänning! Indiska." |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson