Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Foliehatten (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Är jag ensam i hela världen? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1378)

Torsten 2010-01-14 06:32

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50587)
Ääh, nu överdriver du. Veckodagsområdet är ganska trevligt. Bakom bullervallen glömmer man lätt bort att man bor bredvid en motorväg. :)

Ah du känner till området? Nu fanns det vad jag minns inte något bullerplank längst ned på Måndagsvägen när jag bodde där. :kaffe:

Christer 2010-01-14 20:00

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 50591)
Ah du känner till området? Nu fanns det vad jag minns inte något bullerplank längst ned på Måndagsvägen när jag bodde där. :kaffe:

Det är ju mina gamla hoods! :)

Näe, det är ju sant. Längst västerut är det nog ingen höjdare att bo. Jag hade en kompis på Lördagsvägen, strax intill Måndagsvägen, och där upplevde jag det inte som så där enormt bullrigt.

Christer 2010-02-21 22:49

Nu är jag jävligt ensam här. Fy fasen vad tråkigt. :)

Christer 2010-02-22 21:38

Fortfarande ensam.... :hiya:

CodeMAN 2010-02-23 09:31

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50934)
Fortfarande ensam.... :hiya:

Du borde ha förstått vid det här läge att forumet enbart består av smurfar du har reggat, och att du egentligen pratar med dig själv.

Så sluta smurfa, börja trolla!

Christer 2010-02-23 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 50936)
Du borde ha förstått vid det här läge att forumet enbart består av smurfar du har reggat, och att du egentligen pratar med dig själv.

Så sluta smurfa, börja trolla!

Eftersom jag har en hög IT-säkerhetsnivå i mitt användande så kör jag med 24-ställiga slumpgenererade lösenord med stora och små bokstäver, siffror och specialtecken. Givetvis olika för för varje av mina 13 användarkonton för att förhindra missbruk. Så det börjar bli lite jobbigt. :rolleyes:

Ulvena 2010-02-23 11:27

Ja, det är väldigt tomt och lite aktivitet nuförtiden. :(

Var är alla?

Christer 2010-02-23 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 50938)
Ja, det är väldigt tomt och lite aktivitet nuförtiden. :(

Var är alla?

Jag tycker att det är fullkomligt bedrövligt att alla har skaffat sig riktiga liv. Jag menar, vem vill byta det här mot verkligheten? Jag var ute i Stockholmstrafiken igår, och jag är helt förvissad om att internet är att föredra.

Jag funderar i min desperation på att bjuda hit Putte6 så att det blir lite liv. :unsure:

Sven Hedin 2010-02-23 18:58

Jag tror du kan göra det hörru... Putte har nyligen gått över till att bara visa miniatyrer och sen sker övrig korrespondens via PM. En mycket trist utveckling.

Christer 2010-02-23 19:14

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50950)
Jag tror du kan göra det hörru... Putte har nyligen gått över till att bara visa miniatyrer och sen sker övrig korrespondens via PM. En mycket trist utveckling.

Det skulle ju kunna bli en trevlig present till CodeMAN. Undrar om man kan be Putte6 att slå in sig med ett rött snöre.....:rolleyes:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson