![]() |
Jag bakade pizza, med prosciotto, egengjord tomatsås, gorgonzola, västerbottenost och vanlig pizzaost på.
Micket gott! :yes: |
Jag har ätit pyttipanna med stekta ägg och rödbetor. Djupfryst och jättegod från Lidl.
|
Måndag:
Spagetti och köttfärssås. :D (Vi sket i vanorna igår och hoppade över söndagssteken, i stället bakade jag pizza). :busigsmiley: :) |
Jag har ätit buffé. Kinesisk buffé... i otroliga mängder. Fan så mycket jag fick i mig! Jag slocknade på stolen när jag kom tilbaks till jobbet och vaknade med ett ryck. Då gick jag istället in på en toalett och sov i tjugo minuter.
|
:lol:
|
Citat:
Jag har ingen aptit alls det känns som livet förlorat sin mening. Jag har tex en halv grillad kyckling i kylen lite skagenröra och en halv burk vitlöksost. Det gör mig inte ens lite sugen. Det finns även mogna ostbågar i en skål i skafferiet det lockar inte alls. |
Det där låter fan allvarligt... Men du, tänk så goa dom där grejorna blir när dom har fått mogna till sig. Göm förpackningarna för dina barn.
|
Jo, jag måste nog beskriva den omfattande lunchbuffén lite närmare va?
Det bestod av som föjer: Friterade räkor i sötsur sås. Biff med bambuskott. Grillspett som verkade lite thailändska. En oerhört krämig historia som definitivt verkade thailändsk. Röd sås med kyckling och några svarta grejor i som mest smakade bruna bönor. En tunnare historia som påminde om dillkött men smakade helt annorlunda. Ja herrejävlar... Jag kände mig som Mr Creosote när det var dags för efterrätt. :) |
Åh fortsätt jag känner nästan ett litet aptit pirr i magtrakten men bara nästan.
|
Räkorna var väldigt frasiga...
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson