![]() |
Risotto med räkor (jag), och torrfoder och några räkor som blev över (Diesel). :)
|
Allt utom 2 potatisar blev uppätet och då var det ändå 4 (!!!) fiskblock a´ 400 gram samt 25 potatisar.
Fatta hur mycket tonåringar äter. |
JESUS....:o
Det blev nuggets till middag här. |
Citat:
För ett par år sen (eller 4-5 dåra) kunde jag göra köttfärssås på 500 gram köttfärs och det räckte gott och väl, idag krävs 1 kilo. Jag gjorde ju lasagne på kycklingfärs (1,2 kg) utspätt med massor av grönsaker och rotfrukter, det sa bara slurp så var det slut.:unsure: Till åtta personer då men ändå. Alla tonårsföräldrar borde få extra matpengar från staten, de äter mig ur huset. :unsure: |
Citat:
Någrå år sedan försökte jag med "papaledighet" för att skaffa en valp. En stor grupp av befolkningen ignoreras tydligen av staten, bl a tonårsföräldrar och hundälskare... |
Citat:
Man får ju pengar från CSN till tonåringar som går på gymnasiet men fatta hur mycket de äter. :o Sen kommer tre extra ungar, herregud min matbudget är nästan nere på 0 för att hålla dem mätta, tom den 17-åriga flickan äter rejält. Fatta hur dyra tonåringar är, ni som inte har barn ännu bör lägga undan för den tiden.:D |
Citat:
Min syster är 38, och hon fortfarande kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. Folk tror att hon är 22. :\ Jag var precis på affären för att handla cig. Hittade en dryck som hette "farfars svagdricka". Den smakar... hmmm. annorlunda. Julmust/julöl/något annat skumt. :D |
Citat:
|
Citat:
Så minns jag inte att det var när jag var tonåring.:( Det är ingen som tror att jag är 22 fast jag är ju inte 38 heller utom i klädstorlek . :D |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson