![]() |
Min massör ordinerar alla att vicka på höfterna mer när de går, för då undviker man att få ryggskott. Så vicka lite extra, forummedlemmar. Det är en order.
|
mental note:
vicka i sidled = "vicka" vicka i längsled = "jucka" |
Precis...det är vickandet som behöver utökas i samhället. Iofs kan det leda till mer juckande också, vilket vore bra ur träning/hälsosynpunkt.
Det kan sammanfattas i den matematiska formeln v+j=brm vicka + jucka = bättre ryggmuskulatur. |
Jag har tränat idag. :proud:
Var på gymmet strax efter de öppnat men trots det var båda de gåbanden jag vill ha upptagna när jag kom upp i konditionsrummet. :mad: Gick på ett vanligt gåband, 3,5 km på 35 minuter, sen körde jag lite benträning, solade i 10 minuter för att avsluta det hela med 30 minuter core. Den här helgen hade de gratis träning för alla så vår yngsta son följde med oss, han och Ulven körde spinning i en timme och använde sedan maskinerna. Sonen vill gärna ha ett kort men det är rätt dyrt så vi får fundera på det. |
Citat:
Sedan har jag funderat på en helt annan sak. För tidig utlösning måste väl ha ett värde evolutinärt betraktat? Särskilt om hanen efter sädesavgången pga tillgivenhet fortsätter att stimulera honan tills det att hon får spasmer i underlivet, vilka då suger in sädesvätskan i livmodern. Hur gör ni, har ni försökt lägga upp en taktik för Ert kärleksliv? Jag tror starkt på för tidig utlösning följt av återerektion och en andra orgasm precis innan kvinnans första orgasm. Multipla orgasmer hos båda parterna är såklart överlägset ur fortplantningssynpunkt, samt att undvika sex vid mens och andra icke fruktbara tillstånd. Frågan är då om man klarar av att koncentrera all sexuell aktivitet till en period i månaden och vilka fördelar och nackdelar detta har? Kanske blir träningen effektivare om man går omkring och är lite "småkåt" och frustrerad; större behov av endorphiner?? Puss och kram, kämpa på med träningen! //Rambo |
Jag skall tänka på saken (dvs bränna en massa kalorier).
Däremot tror jag det finns en mening med att män somnar snabbt efter sex. Helst skall de somna direkt och inne i en (som hundar gör) så inte en enda spermie går till spillo. Då hinner kvinnan t.ex. måla naglarna innan hon somnar, genom att använda mannens axlar som stöd. |
Alltså. :crybaby:
Snart kommer väl Östen och ska diskutera hur många kalorier man bränner när man bajsar. :( Träningstråden, gott folk, träningstråden!!!! (Visserligen är det väl bara jag på forumet som ägnar mig åt traditionell träning men ändå). :mad: ;) |
Jag dansade nog i tre timmar igår, väldigt intensivt dessutom. Var nog jämförbart med två pass medelgympa på friskis. Så går det när man tar tjack.
|
Återställer ordningen genom att meddela att jag varit på promenad ...
|
Kan man berätta att man inte tränat utan att vara off topic? :unsure:
|
Citat:
|
Ja, baconet till helgfrukosten i morse blev faktiskt bränt.
|
Citat:
Jag tycker du bortser från vissa teknikaliteter, som till exempel att manslemmen inte har konstant volym. "Pluggen" är med andra ord inte helt pålitlig utan kryper likt en mask ut samma väg igen. Sex är faktiskt ganska äckligt, när man ser lite nyktert på det hela. Ett nödvändigt ont. Eller skönt. Usch, nu har jag äcklat mig själv så mycket att jag aldrig kommit att kunna ha sex igen.:( |
Det beror väl ändå på hur stor "pluggen" är...
|
Citat:
Jag tränar också! Ett bra tips är att hälla lite apelsinjuice i vanligt vatten. På så sätt blir juicen smalare, drygare och billigare. Morötter är också bra. Detta är min favoritsmoothie just nu: Apelsinjuice, frysta jordgubbar, banan. Usch vad jag känner mig ensam. Om du vill kan vi ha en armhävningstävling? Kramar till alla kamrater. // Hurtbulle |
Citat:
Endel blir ju inte större, bara hårdare... ha, tänk så klok fröken är! |
Nu kom jag på en annan sak som jag har funderat över... negresser... är negresser väldigt djupa? Kan fröken sprida lite ljus över detta?
//Fundersam |
Jag har faktiskt ingen aning. Har aldrig provat på just negresser, bara blånegrer...:innocent:
Du kan få i projektarbete att undersöka just den frågan. Skriv en uppsats på fem sidor sedan. Inlämning på måndag. |
Citat:
Egentligen tycker jag inte det är särskilt intressant med standardfördelningen av diverse kroppsdelars mått. Faktum är att det är tråkigt och inte alls roligt. |
Citat:
Den enda förklaring jag kommer på är att vi har läsvärda ämnen i de icke-dolda delarna. ? |
Nu är det här faktiskt en "bränn fläsk-tråd" /frk.
|
:unsure:
Vi skall bränna gästerna? De är fläskiga? :p Jag kommer att få lite motion idag, för det har snöat rejält och jag måste skotta framför min port. det innebär att jag kan skippa vardagspromenaderna ett tag framöver nu. |
Jag har varit på gymmet och bränt lite fläsk idag, dessutom lyckades jag hitta en 2-veckors gratis gymkupong som min yngste son fick av mig så han var med oss idag.
Jag gick på specialbandet 45 min/4,67 km/genomsnittsfart 6,2 km/tim, snabbaste hittills. Man kan iofs inte gå snabbare än 6,4 p det där bandet, så det får räknas som godkänt tycker jag. Sedan körde jag mitt vanliga corepass, innan det tränade jag lite armar och axlar. Den här veckan har jag tränat 5 dagar på gymmet men jag tycker inte att jag går ner i vikt alls längre. :unsure: |
Citat:
|
Citat:
:\ |
Måste det gå snabbt? Lätt fånget, lätt förgånget... låt det ta sin lilla tid.
Hur magen ter sig beror ju väldigt mycket på hållning och liknande... kanske kan vara smart att köra träning som gör dig mer "rak i ryggen". Bröstmuskler och ländrygg kanske... jag har lite dålig koll men din PTM borde veta precis... Vill du gå ner mycket i vikt snabbt så är det absolut bästa väldigt lågintensiv konditionsträning + styrketräning. Dvs riktiga idiotpromenader, gärna med en lagom tung ryggsäck och vandringsstavar. Ut och gå 2-4 timmars pass, och se till att hinna med alla muskelgrupper varje vecka på styrkepassen, så ska du nog se att de sista kilona är borta på mindre än 2 veckor... |
Jag funderar på fettsugning.
Någon som är "på"? :wheelchair" |
Citat:
|
Citat:
Det kan vara ganska sexigt med lite mage... det ger en kvinna karaktär... |
Citat:
|
Citat:
|
Men...går dom att träna upp? :unsure:
Är det som en förslappad triceps eller något? |
Med knipträning kan du till slut plocka upp ett mynt från en bordskant. :kaffe:
|
PT-timme idag. Eftersom jag var på arghumör efter ett möte i morse så värmde jag upp 20 minuter på uppochnergåbandet, jag gick 2,08 km, medelhastighet 6,2 km/tim.
Sen blev det en skittuff träningstimme med mycket kondition och boxning (kul att få slå ordentligt), så nu har kroppen fått sitt för idag. Känner mig fortfarande irriterad dock men jag slapp ju tänka på det en stund i allafall. |
Jag åkte till gymmet idag igen och körde ett tag, trots mina ömma muskler, det var jätteskönt!
Hann sola också så jag ser riktigt fräsch ut just nu. :) |
Jag drömde att jag var skittjock, eller hade en helt sjuklig oformlig heffaklump kring midjan, vaknade kallsvettig.
Tittade och kände mig på magen, konstaterade att riktigt så illa var det inte så jag skiter i att anlita Daniel Westling som PT den här gången också. |
Jag har ägnat veckan åt att bygga upp ett rejält späcklager. :proud:
Detta skall jag ev bränna under högtidliga former, nån gång i vår. |
PT-timme idag, innan så gick jag mig svettig på bandet i 25 minuter.
Jag har märkt att ju mer irriterad jag är desto lättare är det att gå riktigt fort. Idag var det en tjej i receptionen som retade upp mig genom att tala till mig som jag var 5 år. :mad: Den här veckan har jag varit på gymmet 3 dagar (av 3) och det känns väldigt bra, både för kroppen och humöret. :) |
Citat:
Kunde inte bärga mig. Av kläderna att döma handlar det om ca 3 kg. |
Skaffa dansmatta, tips till föräldrar som tycker att ungarna sitter för mycket framför datorn. Och för föräldrar som sitter för mycket framför datorn.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson