Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Foliehatten (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Är jag ensam i hela världen? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1378)

Sven Hedin 2010-01-12 10:33

Citat:

Ursprungligen postat av Christer
Nääe, vet ni, Nynäshamn är ett rätt poänglöst ställe. Jag har varit där ett flertal gånger; företrädesvis å tjänstens vägnar, men även för att konsumera alkohol. Jag har faktiskt sovit i tält där tillsammans med en klasskompis från Obsklassen

Såpass?

Mröff 2010-01-12 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50552)
Det ligger ett par trafikstörda lägenheter på Nynäshamnsvägen som jag är lite småsugen på. Jag har bara fått dem beskrivna för mig lite så där allmänt i förbigående, men mycket talar för att det är min typ av boende. Men Nynäshamn och Nynäshamnsvägen kanske inte alls är samma sak? Ungefär som Mölndalsvägen och Mölndal.

Ja, nynäshamnsvägen börjat vid gullmarsplan. där i krokarna finns det rejält trafikstörda lägenheter. Man riktigt känner hur avgaserna, sotpartiklarna och bullret vräker sig in i husen när man åker förbi.

Sven Hedin 2010-01-12 11:37

Skitfräckt!

Christer 2010-01-12 21:53

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50572)
Såpass?

Yes, det är faktiskt sant. :yes:

Mröff 2010-01-13 09:39

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50580)
Yes, det är faktiskt sant. :yes:

Levererade du varor till Coop Forum?

Torsten 2010-01-13 20:23

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 50576)
Ja, nynäshamnsvägen börjat vid gullmarsplan. där i krokarna finns det rejält trafikstörda lägenheter. Man riktigt känner hur avgaserna, sotpartiklarna och bullret vräker sig in i husen när man åker förbi.

Bodde ett tag i Hökarängen med Örbyleden på ena sidan och Nynäsvägen på den andra. Skulle inte ens önska min värsta ovän ett sånt läge. :( Fast när jag tänker efter vore det nog rätt åt honom. :tihihi:

Christer 2010-01-13 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 50581)
Levererade du varor till Coop Forum?

Tvärtom, kära du. :)

Christer 2010-01-13 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 50582)
Bodde ett tag i Hökarängen med Örbyleden på ena sidan och Nynäsvägen på den andra. Skulle inte ens önska min värsta ovän ett sånt läge. :( Fast när jag tänker efter vore det nog rätt åt honom. :tihihi:

Ääh, nu överdriver du. Veckodagsområdet är ganska trevligt. Bakom bullervallen glömmer man lätt bort att man bor bredvid en motorväg. :)

Dr_Quin 2010-01-13 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50570)
Nääe, vet ni, Nynäshamn är ett rätt poänglöst ställe. Jag har varit där ett flertal gånger; företrädesvis å tjänstens vägnar, men även för att konsumera alkohol. Jag har faktiskt sovit i tält där tillsammans med en klasskompis från Obsklassen. :)

Hmmm var det i stora gröna tält då??

Christer 2010-01-13 23:46

Citat:

Ursprungligen postat av Dr_Quin (Inlägg 50589)
Hmmm var det i stora gröna tält då??

:whistle:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:22.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson