![]() |
Jag vet inte. Jag bara beskrev hur jag upplevde det. Inget som alltså är rätt eller fel utan bara en känsla. Självklart var det skogsduva.
Det var dessutom i en rätt absurd omgivning. I rummen intill fanns nedsövda grisar. En av dem hade bajsat på sig så man måste passera genom grisbajslukt för att komma till där vi åt. :tihihi: |
Pannkakor med blåbärssylt hjortronsylt och glass.
|
Citat:
|
Lasagnen var väldigt god, t.o.m min äldsta son, som inte gillar lasagne åt två portioner. :yes:
Han åker till Warszawa i morgon förresten, kommer sakna honom. :( OT, jag vet :proud: |
Citat:
OnT: Minns inte... |
Ah äntligen matdags :feedme:
Knasiga kocken har idag lagat pitabröd med fyllning av köttfärs och färska grönsaker med bla morötter och tomater och så ett stort glas coca cola att dricka till :) |
Jag åt broccoli, lättrökt skinka och ost.
Nu borde PTM vara nöjd, dessutom har jag ätit en banan och en mandarin idag. :proud: |
Jag har just ätit köttbullar med brunsås. Riktiga köttbullar som jag rullat själv och riktig sås som jag också gjort själv.
|
Sushi. :heart:
|
ALLA färska räkor var slut. I GÖTTEBORRRRG!!! :mad:
Fick köpa lättfrysta, som jag antar att ni i övriga landet skulle tycka duger till kalas, men som jag fnyser åt. :pippi: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson