![]() |
Citat:
|
Efter div. dissar kommer jag inte våga testa trike. Verkar vara töntstämpel på dom. :skamsen: Bajs jag som såg det som ett ok alternativ till båge. :besvarad: Får brumma på med fyrhjulingen istället.
|
Citat:
|
Svimmis. Jag gillar inte motorcyklar, men blev faktiskt lite sugen på en trike pga de stoppade sätena. Funderar däremot på hur de fungerar i kurvor.
Dessutom är jag lite bekväm av mig. Vill gärna ha tak om det t.ex. regnar. Citat:
|
Citat:
Spoiler:
Den där kostar ju flera hundra tusen, men jag såg en kille som hade byggt en råttig en med Guzzi-motor och den lär inte ha kostat skjortan. :) |
Citat:
Citat:
|
Ge mig ett par meter sömlösa hudraulrör, en lämplig motorcykel och en liten bakhulsdriven bil så grejar jag det. En eller två välvilliga besiktningsmän gör inte saken sämre... :)
|
Trike är coolt, i ungdomen så sladdade vi ibland med min choppade trehjuling på farmors regnvåta altan, strödde man ut en näve bär från snöbärsbusken så lät det dessutom som man var under beskjutning, extra coolt var det när dom söndertorkade däcken krängdes av fälgen...
Visst fan var allt bättre förr :) |
Visst var det det. :)
Det där låter som en lycklig barndom. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson