![]() |
En kompis son på 3.5 år älskar rosa.
Han har rosa keps, tshirt och foppatofflor. På sina foppatofflor har han klistrat små glittrande fjärilar etc. Helt fantastiskt, och han är den ende jag sett som passar i sina foppatofflor. :D |
Citat:
Dock funderar jag lite över din rekommendation att jag ska använda mig av den grovmaskiga nätbrynjan istället för den finmaskiga. Syns inte min korsett under brynjan lite väl mycket då? Jag brukar ha korsett på mig när jag går på krogen för att hålla in magen lite och ser det verkligen bra ut under en grovmaskig nätbrynja? Ska jag knäppa hawaiiskjortan? :unsure: |
Citat:
Min son tittade ut en rosa zigenarklänning/balettklänning när han var i fyraårsåldern. Han fick den inte trots att han önskade sig den i födelsedagspresent och allt. Jag köpte rosa kalsonger åt honom istället. :tihihi: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Evert:...du skall ha den finmaskiga brynjan.
Har du korsett kan Hawaiiskjortan med fördel knäppas. Dock inte alla knappar, då du ändock har brynjan under. Precis som tjejer inte visar hela pushup-behån utan bara de boob-delar som puffats upp, så behöver inte du heller visa allt. Det är alltid roligare att få fantisera lite om vad som kan dölja sig under brynjan och hawaiiskjortan. |
Citat:
Jag glömde dock fråga om vilken färg jag bör ha på mina foppatofflor, men då jag är modemedveten inser jag att det har att göra med vilken färg jag väljer på mina byxor? |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:50. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson