![]() |
Citat:
|
Det smakade bara illa, ungefär som när man rapar en riktigt äcklig bakfylllerap i käften och inte släpper ut den ordentligt. Utan man får smaken av lukten kvar i munnen om du fattar........
Men det absolut vidrigaste jag smakat är "rutten haj". Det var på island och det ihop med svarta döden (brännvin) var vedervärdigt :blä: |
Citat:
Svarta döden är dock okej. :D |
Jag har ätit surströmming en gång, och det gör jag aldrig om. Det smakar som det luktar, m.a.o. för jävla illa! Usch och fy.
|
Vad är det för fel på bakfyllerapar nu helt plötsligt?:unsure:
Vill flika in att surströmmingen lär vara jäst, inte rutten. Vad det nu är för skillnad. |
Bakfyllerapar är underbara att blåsa iväg i sambons inandningsluft för att sedan skratta högt och elakt *moahahahahaaaaa* Inte fullt lika delikata att behålla i munnen och gomma dem :D
|
Jag kan faktiskt se en viss tjusning i det där...
Ät surströmming när det blåser åt rätt håll och skratta sen så där elakt när du ser grannarna skyndsamt packa in sig i bilen för att åka till sina släktingar. |
Hahah
Ja jävvlar du. Där är du nåt på spåren, fast man behöver ju inte käka det. bara öppna burken i vindriktningen och sen kan man ju käka nåt annat moget som dessutom är gott :evilgrin39: |
Mellan raderna så läser jag... Tjugo stycken landgångar med rostbiff och räkor.
|
Smörgåstårta som stått längst bak i kylen och gonat till sig, ostbågspåse som stått öppnad i skafferiet ett par dagar och gud vet vad :veryhappy:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson