![]() |
Ja där ser man. Vet du var man hittar en BP jacka också?:innocent:
|
Nästan:
http://www.blocket.se/vi/16843251.htm?ca=11_s&last=1 Spoiler:
Ring och kolla med honom, han har kanske en passande jacka också. |
Citat:
|
Det är lite pervers moppe.
Men den funkar väl även som permobil, eller? Finns det inte någon heltäckt version, där man sitter som i ett litet skåp. Citat:
|
Citat:
Den är helpervers, för att inte säga bizarr, och den funkar utmärkt som permobil. Men min har inte den där armstödsförsedda stolen i beige galon och jordfrässtyret utan en mer ordinär sadel och ett styre som på en vanlig Monarscoot. Tyvärr så är den inget vidare att åka på, för konstruktionen gör att den drar så snett så man får kramp i armen efter bara några kilometer. Men den heltäckta är tvärt om och har två hjul fram. Om jag inte missminner mig så finns det faktiskt en höjdare på ett annat forum som har en sån. |
Citat:
http://www.prylbanken.se/images/Pryl...11_732x549.jpg |
Är det inte en sån som En annan del av Köping-Mats kör omkring i?
|
Citat:
Å andra sidan skulle jag köpa en motoriserad rullstol för pengarna, för att kunna terrorisera folk på affärer och trottoarer... |
Man blir lite sugen på permobil.
|
Jag jobbade som springvik hos en rörelsehindrad kille och fick låna hans permobil så jag och en annan som jobbade med samma sak, han hade också en lånad permobil, körde race i slottsbacken i Uppsala. Det var skiiiiiiiit kul. Det roligaste var nog att vi kunde resa oss obehindrat ur permobilerna och gå därifrån.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson