![]() |
På vilken våning ligger lunchrestaurangen?
|
Motivbilden? Det känner jag att GW Persson funderar på.
Är det ett nytt handfast sätt att dra ner på personal utan avgångsersättning? Syntes spåren vid någon särskilt nedläggningshotad avdelning. Med tanke på det stora antalet soplådor i hissen, kan det tänkas att det inte bara är ett offer inblandat. |
Citat:
Citat:
|
Akta dig så du inte biter i en sån där titanspik eller får en höftprotes i munnen. :)
|
Det blir pyttipanna på måndag. Någon som törs sätta emot? :unsure: Eller så läser kocken på FB och då blir det något av de recept på humankött som det finns recept på där.
|
De kan väl leka fillipin, den som hittar en svanskota i maten vinner.
|
Det här kan vara värre än jag först trodde. https://static.flashback.info/img/smilies2/sly.gif
Vi har haft fruktansvärt många sjukdomsfall senaste veckorna. Ingen sjukanmäler sig på vanligt sätt, det är alltid nån som "har hört" nån som "har hört", att den och den blev hastigt dåliga och gick hem. |
Hmmmm...giftmord.
Enligt Discovery Channel har vi då mest troligt med en kvinnlig gärningsman (?) att göra. :detektiv: |
Citat:
Fast tänk om det är något paranormalt i görningen då på hennes jobb? Om kroppen är dränerad på blod kan det även tyda på VAMPYRER!!!!! :scared: Usch, jag måste sluta spela en massa hemska spel som handlar om paranormala saker som vampyrer, spöken, zombies och demoner när jag är ledig :skamsen: Om ni vill kan ni också ladda ner dem och se om ni får ut några ledtrådar ur dem för att lösa Kickans mord :) Spelen om paranormal investigator Ben Jordan är gratis men mycket spännande och välgjorda med tanke på att de är gjorda av en amatörprogrammerare som gör det på fritiden och inte ett rikt spelföretag Ladda ner alla 7 spelen här om ni vågar :tihihi: http://www.grundislavgames.com/benjordan/ I det här fallet rekommenderar jag att ni åtminstone laddar ner spel 5: Land of the rising dead där just en massa mord på kontor sker precis som Kickan skriver |
Haha, så underbara! Påminner om de första Leisure Suit Larry osv. De är faktiskt mycket bättre än spelen av spelföretag och en massa personer inblandade.
Jag körde det inte på riktigt, bara laddade ner och drog igång det första, och kollade runt lite. Kände mig riktigt som hemma faktiskt. *mysfaktor* |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson