![]() |
Citat:
|
Tss samer gu så löjligt lappar heter det ju.
Fjolliga män mobbas det är sant äter men frukt och grönsaker eller har färgglada kläder då är det kört. Rött är tillåtet om det är rutor i en flanellskjorta. Orange när det är jakt. |
Citat:
Citat:
Heter ju inte samer.... Frukt + grönsaker = kaninmat = sådant äter inte en rejäl karl. De hade extrapris på flanellskjortor (rutiga) på ICA MAXI. Två för 99 kronor. |
Citat:
|
Härligt hoppas du handlade upp dig ordentligt.
Jag har köpt mig två ny täckfodrade flanellskjortor dom är jättebra kring påsk. Du vet när det är för varmt för täckjacka men för kallt för endast tröja. Sen ser det väldigt tjusigt ut tillsammans med mina bruna skinnbyxor med snörnig på utsidan av benen. Äkta renskinn tvåtusen spänn present när jag fyllde jämt. |
Jag tar med några av de där rosa foppatofflorna med foder när jag åker ner.
Såg att de hade extrapris på dem också. Förresten tycker jag titeln på denna tråd är diskriminerande mot oss med blå ögon...:mad: |
Gör det flanellskjorta och fodrade foppa är ju vardagsmat här uppe men exotiskt hemma hos dig.
Folk kommer att betrakta dig på ett helt nytt sätt. |
Citat:
Jag sa att vi tror att vi reser till bra ställen, Thailands diktatur stödjer vi genom att åka dit det fattar du väl?:unsure: Jag tänkte ju själv åka på semester dit, varför blir du så arg? Alla som åker dit stödjer indirekt deras politik, det är väl inget konstigt med det?:unsure: Thailand är en diktaur, det vet du väl? |
Jag tror det kommer innebära att jag äntligen blir uppmärksammad på det sätt jag är värd. Med stor respekt...:proud:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson