![]() |
Citat:
|
Här är en bild från mitt vardagsrum:
Spoiler:
|
Oj Christer....du hade verkligen ordning på elsladden.
Hyperminimalism. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nej, det är bilder från Gysinge. Sportfiskeparadis enligt somliga. Bottennappsparadis enligt mig. LillaLasse och jag är med i samma fiskeklubb och jag vet att han är rätt sugen på just Gysinge så det var därför jag la ut lite porrbilder. :snäll: |
Citat:
|
Citat:
Om fiske i och ikring Gysinge |
Flugfiske är svårt...
Jättegäddor...:| Jag brukar mest meta och pimpla. |
Citat:
Pimpla är rätt häftigt men is är förrädiskt, läskigt, okontrollerbart. (nåt för fobitråden) Men det ser coolt ut när man ser bilder på skinnklädda sparkar, påbylsade människor som dricker ångande kaffe ur kåsor, stålande sol och is, mil efter mil. |
Ja, man skall inte gå ut på isar som är tunnare än 60 cm ...:thumbdown:
|
Citat:
Var tusan hittar du en is på 60+ cm? :unsure: |
I Norrbotten när det är riktig vinter, och inte mesvintrar som de senaste åren.
Där är det ingen ovanlighet att isarna kan vara upp emot 1 meter tjocka. I skärgården anläggs det tom vägar på isen under vintertid. Nu fick jag flashbacks till slutet av 1990-talet då det var en extrem köldknäpp där uppe med temperaturer under eller kring -40 grader. Folk roade sig med att slänga ut kastruller med kokande vatten och se dem bli snö. När de inte fick ligga på vakt 24/7 så vattenledningar i husen inte gick sönder pga kylan. |
Citat:
Såg en film från långt åt helsike i Ryssland där de kissade fritt... Det blev inte gul snö utan stalagmiter. :D Borde väl finnas nåt sånt på Youtube? KEM kanske kan hålla ett öga? |
Såsen. Här är de nya möblerna. Bordet kan dras ut. Det blev jättefint. :)
Spoiler:
|
Ah, trevligt!
Ser mysigt ut. :) Liknar grannens Brabus.. |
Fina möbler, Gullan!
|
Citat:
Men det är som sagt inte ofta fasti januari 2007 var det mellan 25-35 minus i 14 dagar då var det lite kämpigt att vara hundägare. För att inte tala om att första morgonciggen på balkongen var lite småkall. Att stå barbent i täckjacka men det är det som skiljer agnarna från vetet. Men som Fröken sa isar på en meter är ganska normalt. Ljudet på våren när isen går är ganska mäktigt. |
Det var ett mycket fint möblemang Gullan.
Jag gillar färgkombinationen mörk trä och marinblått. |
Citat:
Så här ser altanen ut nu. Spoiler:
Stolarna fick klart godkänt... Spoiler:
Tack såsen och Ulvena. Såsen vad är Brabus? |
Har det här blivit min privata postabildertråd, eller? :unsure:
|
Citat:
|
Citat:
Ja vad fan. Kan du inte ta dig en dags husmorssemester? |
Citat:
|
Det var en gigantisk altan...:D
Skall fkontinuerligt försöka knöla ner lite bilder från min lilla turné som går av stapeln i morgon. Allt bajsade till sig när jag tappare blåtandet i min förra databurk, så några fina bilder av mystiska platser från tågfönster kan jag inte erbjuda. :( |
Citat:
Där var det micket fint. :yes: |
Citat:
|
Brabus; en tidigare bilförädlare, d.v.s. trimmade samt byggde om bilar, främst de dyrare Mercedes-modellerna.
Numera en registrerad biltillverkare då de ombyggnationer som gjordes/görs är och var så pass monumentala. T.e.x. så höjdes effekten på vissa byggnationer med över 50% jmf. med originalbilen. Dyrt! En ombyggd Mercedes E-klass med Brabus-emblem startar på c:a 1,200´ und zo weiter. Slut. |
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Du ser ut att bo GALET fint! Nej, jag är inte avis. :whistle: |
Citat:
På vilket sätt får du Vreta-vibbar? |
Citat:
|
Citat:
|
Funbo!!?? :hiya:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Få se...han gnäller ju på att han börjar bli otränad och han har tappat flåset och måste vila.... |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:11. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson